جزییات شاخص بورس تهران در معاملات 6 مهر


بازار سرمایه امروز روندی پرنوسان داشت و شاخص کل بورس که در ساعات میانی معاملات توانسته بود تا یک میلیون و 431 هزار واحد افزایش یابد در ساعات پایانی روندی نزولی به خود گرفت.

به گزارش سایت طلا،در جریان دادوستدهای امروز بازار سرمایه بیش از 5میلیارد و 527میلیون سهم و حق‌تقدم به‌ارزشی بالغ بر 4هزار و 800میلیارد تومان در بیش از یک میلیون و 375هزار نوبت مورد دادوستد قرار گرفت و شاخص بورس با رشد 732واحدی در ارتفاع یک‌میلیون و 425هزار و 464واحد قرار گرفت.

بیشترین اثر مثبت بر دماسنج بازار سهام در روز جاری به نام نمادهای معاملاتی شرکت‌های گسترش نفت و گاز پارسیان، پالایش نفت بندرعباس و سرمایه‌گذاری غدیر شد و در مقابل شرکت‌های فولاد مبارکه اصفهان، گروه مپنا و فولاد خوزستان با افت خود مانع افزایش بیشتر نماگر بازار سهام شدند.

جزییات شاخص بورس تهران در معاملات 6 مهر

همچنین خبر می‌رسد محمدیاسر طیب‌نیا به عنوان مدیرعامل جدید فولاد مبارکه منصوب شده است.

در فرابورس ایران هم شاخص کل با افزایش 53 واحدی به رقم 20 هزار و 859 واحد رسید.

ارزش بازار اول و دوم فرابورس ایران به بیش از یک میلیون و 164 هزار میلیارد تومان رسید.

ارزش بازار پایه به بیش از 370هزار میلیارد تومان رسید. معامله‌گران امروز در فرابورس ایران بیش از 2.6 میلیارد سهام حق‌تقدم و اوراق مالی در قالب 725 هزار فقره معامله و به ارزش 10 هزار و 895 میلیارد تومان داد و ستد کردند.

امروز نمادهای آریا ساسول، پتروشیمی زاگرس، پتروشیمی تندگویان، صنعتی مینو، مجتمع جهان فولاد سیرجان به ترتیب بیشترین اثر تقویتی در شاخص فرابورس را داشته‌اند و نمادهای بیمه پاسارگاد و سرمایه‌گذاری صبا تأمین بیشتر اثر کاهشی در شاخص فرابورس را داشته‌اند.



حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


صد سند از آلمان هیتلری: انگیزه های جنگ جهانی دوم