جشنواره تئاتر کودک و نوجوان همدان فراخوان داد


جشنواره تئاتر کودک و نوجوان همدان فراخوان داد

فراخوان بیست و هفتمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان همدان با بعضی از تغییرات و در قالب دوازده بخش منتشر شد.

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل هنرهای نمایشی، بیست و هفتمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان همدان در قالب دوازده بخش؛ مسابقه تئاتر خردسال، مسابقه تئاتر کودک، مسابقه تئاتر نوجوان، مسابقه تئاتر خیابانی، مسابقه خیمه‌شب بازی، نقالی- پرده‌خوانی، تئاتر با اجرای کودکان و نوجوانان (تا ۱۸ سال)، تئاتر فراگیر (همراه افراد با نیازهای ویژه)، تئاتر ملل، مسابقه نمایشنامه‌نویسی، پژوهش، آثار میهمان و کارگاه‌های آموزشی و نشست‌های تخصصی برگزار می‌شود.

متقاضیان می‌توانند از تاریخ ۳۰ مهر با مراجعه به بخش ویژه بیست و هفتمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان روی سایت «ایران تئاتر» نسبت به ثبت تقاضا و بارگذاری یا ارسال مدارک لازم اقدام کنند. بیست و هفتمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان، اسفند ۱۴۰۰ به دبیری امیر مشهدی عباس در شهر همدان برگزار می‌شود.

از دیگر تغییرات این دوره از جشنواره اضافه شدن بخش مسابقه خیمه شب بازی و نقالی و پرده خوانی با اجرای کودکان است که گفته شده با هدف ترویج فرهنگ نمایشی خودمان در این دوره از جشنواره تعریف شده است.

همچنین جشنواره تئاتر کودک و نوجوان به انگیزه روز جهانی کودک و عموما در بازه زمانی مهر و آبان برگزار می‌شد، این دوره از جشنواره به دلیل شرایط خاص کرونا اسفند برگزار خواهد شد.

کد خبر 629336

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود کتاب کار دیکته شب اول ابتدایی - کتاب گاج