استاندار یزد: مشکلات تامین آب یزد توسط دولت انقلابی حل می‌شود


استاندار یزد: مشکلات تامین آب یزد توسط دولت انقلابی حل می‌شود

یزد- ایرنا- استاندار جدید یزد گفت: حل مشکلات مقابل روی تامین آب در اولویت اول مدیریت استان قرار دارد و این مطالبه توسط دولت انقلابی و با همکاری همه مسئولان حل می‌شود.

به گزارش روز سه‌شنبه دفتر نماینده یزد، مهران فاطمی در دیدار با نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی افزود: هشت طرح اساسی برای استان یزد پیش بینی شده که در رأس این موارد موضوع تامین آب قرار دارد تا با پیگیری همه جانبه کار انتقال آب، تکمیل شبکه فاضلاب و بهره‌وری از منابع آب کشاورزی به بهترین نحوه ممکن مدیریت شود.

وی ادامه داد: از ۱۲ سال قبل تامین آب اصلی‌ترین موضوع مورد پیگیری نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی بوده است و این مطالبه مهم در دولت سیزدهم محقق خواهدشد و حل آن به عنوان حرکتی ماندگار از دولت انقلابی در استان یزد به یادگار می ماند.

فاطمی در خصوص برنامه‌های مدیریت استان در زمینه محیط زیست، استقرار صنایع در پهنه های جدید، نوسازی تکنولوژی، توسعه صنایع برتر، توازن میان شهرستان های استان برنامه‌های خود را تشریح کرد.

وی همچنین در خصوص حمایت‌ از حوزه فرهنگ، توجه به پیوست فرهنگی طرح های مختلف به خصوص در حوزه گردشگری و پیاده کردن سیاست‌های لازم برای رونق این صنعت را مورد تاکید قرار داد و خاطرنشان کرد: امید داریم که با انجام واکسیناسیون و اجرای سیاست‌های جدید گردشگری استان یزد بعد از ۲ سال رکود، شاهد رونق این صنعت باشد.

استاندار یزد در خصوص استفاده از ظرفیت نخبگان استان نیز گفت: در این زمینه برنامه‌های ریشه‌ای پیش بینی شده ولی ۲ تا سه سال طول می‌کشد تا این برنامه ها به نتیجه برسد.

فاطمی ادامه داد: دولت سیزدهم یک دولت مردمی است و در آن حزب، گروه و جناح مطرح نیست بلکه همه مردم مدنظر هستند و این موضوع همواره مد نظر و چراغ راه ما است.

وی بیان کرد: در خصوص چالش‌ها، قابلیت‌ها و راهکارها، برنامه‌هایی تنظیم شده که مورد توجه هیات دولت و وزیران قرار گرفته است، ابعاد جزئی و کلی در حوزه‌های مختلف استان در بخش‌های اقتصادی، عمرانی، تحول اداری و پروژه‌ها در برنامه ها پیش بینی شده است.

استان یزد ۱۱ شهرستان و حدود یک میلیون و ۲۰۰ هزار نفر جمعیت دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه یزد

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی