دادستان: بیش از 100 قبضه سلاح غیرقانونی در جوانرود کشف شد


دادستان: بیش از 100 قبضه سلاح غیرقانونی در جوانرود کشف شد

کرمانشاه - ایرنا - دادستان عمومی و انقلاب شهرستان جوانرود از کشف بیش از یکصد قبضه سلاح کمری و تجهیزات مرتبط با آن و دستگیری متهمین در این شهرستان خبر داد.

به گزارش ایرنا؛ «حبیب‌الله سپهرآیین» روز سه‌شنبه در این ارتباط، اظهار داشت: با اهتمام سربازان گمنام امام زمان (عج) طی روزهای گذشته، مجموعاً تعداد ۱۰۳ قبضه سلاح کمری در ۲ کلاس مختلف، ۱۸۹تیغه خشاب و مقادیری فشنگ مربوطه کشف، متهمان دستگیر و با قرار وثیقه متناسب راهی زندان شدند.

وی با اشاره به اینکه تمامی اسلحه و تجهیزات یادشده، ساخت کشور ترکیه است، عنوان کرد: متأسفانه ساخت سلاح های بی کیفیت و یکبار مصرف در برخی نقاط از جمله همسایگان ما منجر به بروز حوادث و سوانح جبران ناپذیری برای شهروندان شده است که لزوم هوشیاری در این باره ضروری به نظر می رسد.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان جوانرود تاکید کرد: تامین امنیت شهروندان و جامعه خط قرمز ماست و در این مسیر ذره ای مماشات نخواهیم کرد و همان گونه که بارها تاکید شده است ضابطین قضایی و نهادهای امنیتی و انتظامی در این خصوص با اشراف همه فعل و انفعالات را رصد و با کسانی که درصدد ایجاد اخلال در امنیت و آرامش مردم از طرق مختلف از جمله قاچاق سلاح باشند برخورد قاطع و قانونی خواهد شد.

شهرستان جوانرود با بیش از ۷۵ هزار نفر جمعیت در ۸۶ کیلومتری شمال غرب کرمانشاه واقع شده است.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید


تشییع پیکر جانباز دفاع مقدس سردار «کیومرث شیخی» در کرمانشاه