روال سخت‌گیری دستگاه‌های اجرایی باید تغییر کند


روال سخت‌گیری دستگاه‌های اجرایی باید تغییر کند

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی گفت: گاهی در بدنه کارشناسی دستگاه‌ها سخت‌گیری‌هایی می‌شود که روند اجرای امور را به تاخیر می‌اندازد که این روال باید تغییر کند.

محمد فرهادی، روز گذشته پنجشنبه ۸ مهر در دومین نشست قرارگاه پشتیبانی‌ها و مانع‌زدایی‌ها، هدف از تشکیل این جلسه را تسهیل شرایط سرمایه‌گذاری و کمک به رفع دغدغه سرمایه‌گذاران عنوان کرد و افزود: در سیستم اداری استان، مدیران به دنبال رفع مشکل مردم هستند لذا از ظرفیت‌های قانونی برای رفع مشکلات مردم استفاده کنید.

به گزارش ایسنا، به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی، وی گفت: همه توان و وقتی که ما هزینه می‌کنیم صرفا به جهت رفاه شهروندان است و تاکید ما در این جلسه بر پاسخگویی مدیران به استعلامات و مطالبات در موعد مقرر، کوتاه‌ترین زمان ممکن و در چارچوب قانون است.

معاون استاندار خراسان جنوبی ادامه داد: با توجه به مصوبه شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان، عدم پاسخگویی به موقع مدیران به استعلام‌های ستاد توسعه خاوران به معنای مثبت بودن پاسخ است و در این صورت چنانچه در روند اجرای کار مشکلی ایجاد شود، شخص مدیر دستگاه باید پاسخگو باشد.

وی گفت: وقت‌شناسی و توجه به درخواست‌های قرارگاه پشتیبانی‌ها و مانع‌زدایی‌های ستاد توسعه خاوران، کمترین انتظار ما از مدیران است.

فرهادی اظهار کرد: از این پس جلسات قرارگاه پشتیبانی‌ها و مانع‌زدایی‌ها در بازه زمانی کوتاه‌تری برگزار می‌شود و هدف این است که مسایل و مشکلات موجود در مسیر سرمایه‌گذاران با شتاب بیشتری رفع شود.

وی افزود: سرمایه‌گذار باید بداند که ما فقط روز اول برایش فرش قرمز پهن نمی‌کنیم بلکه در طول مسیر هم در کنارش هستیم و تا زمانی که بتواند محصولات، تولیدات یا خدمات خود را ارائه کند، او را تنها نمی‌گذاریم.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی گفت: برگزاری این جلسه و همراهی با سرمایه‌گذاران به جهت رصد شرایط و به حداقل رساندن مسایل و مشکلاتی است که در مسیر سرمایه‌گذاری اتفاق می‌افتد.

وی تصریح کرد: سرمایه‌گذاران در هر نقطه از جغرافیای خراسان جنوبی که ورود کنند و به فعالیت بپردازند، انتفاعش برای کل استان است لذا ما تکلیف داریم که شرایط را برای حضور آنها تسهیل کنیم.

در این نشست که با حضور فرمانداران به صورت ویدئوکنفرانسی و تمامی دستگاه‌های اجرایی مرتبط برگزار شد، مسایل مربوط به طرح‌های ایجاد و راه‌اندازی کارخانه تولید شیرخشک در مجتمع کشت و صنعت بیدمشک سربیشه، هاب (مرکز منطقه‌ای) شتر در سطح استان، راه‌اندازی واحد یکصد هزار تنی کنسانتره سنگ آهن زیرکوه، گلخانه هیدروپونیک جو و فرآوری و غنی‌سازی خوراک دام بیرجند، کاشی و سرامیک پرسلان خوسف، سرمایه‌گذاری گردشگری، راه‌اندازی کارگاه بسته‌بندی محصولات کشاورزی و هتل کوهستان بیرجند با حضور شخص سرمایه‌گذار مورد بررسی قرار گرفت و به جمع‌بندی رسید.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خراسان جنوبی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


معما / زیر 10 ثانیه نسبت فامیلی ما رو حدس بزنید !!