امام جمعه خلخال: استاندار اردبیل برای توسعه همه مناطق استان تلاش کند


امام جمعه خلخال: استاندار اردبیل برای توسعه همه مناطق استان تلاش کند

اردبیل _ ایرنا _ امام جمعه خلخال گفت: انتظار از استاندار جدید اردبیل تلاش برای توسعه و عمران همراه با توزیع متوازن ، مساوی و همراه با عدالت اعتبارات و امکانات در جهت توسعه همه‌جانبه شهرستان‌های این استان است.

به گزارش ایرنا ، حجت‌الاسلام کریم اسدی در خطبه‌های نماز جمعه خلخال با تقدیر از تلاش‌های ارزنده بهنامجو استاندار سابق اردبیل افزود: ایجاد عدالت اجتماعی در راستای دستیابی به اهداف مقدس نظام اسلامی ایران به عنوان محور کاری استاندار جدید باید مورد توجه قرار بگیرد.

وی با بیان اینکه سهم این شهرستان از خدمات و امکانات نظام مقدس جمهوری اسلامی نسبت به سهم سایر مناطق استان اردبیل کمتر بوده و این امر موجب افزایش محرومیت این منطقه و فاصله آن از مسیر رشد و توسعه شده است، اظهارکرد: کاهش فاصله رفاه اجتماعی مردم با سایر مناطق برخوردار نیازمند توجه جدی مرکز استان به خلخال است.

وی با گرامیداشت روز روستا و عشایر گفت: در حالی که وضعیت و نحوه خدمات‌رسانی قبل از پیروزی انقلاب اسلامی به روستاییان و عشایر با بعد از آن قابل مقایسه نیست ولی در بسیاری از اوقات بکارگیری شوراهای اسلامی و دهیاران ضعیف و ناتوان در بدنه شورا و دهیاری روستاهای خلخال موجب افزایش مشکلات روستانشینان شده است.

حجت‌الاسلام اسدی بیان کرد: انتظار می‌رود مسئولان اجرایی و سیاسی شهرستان با تشویق دهیاران و اعضای شورای اسلامی کارآمد و تلاشگر و کنار گذاشتن دهیاران و شوراهای ضعیف امکان بهره‌مندی برابر اهالی روستاهای خلخال را از خدمات ارزشمند نظام اسلامی فراهم کنند.

امام جمعه خلخال در بخش دیگری از سخنان خود با گرامیداشت روز جهانی سالمند و تاکید بر حفظ حرمت و جایگاه سالمندان جامعه امروزی گفت: احترام به سالمندان وحفظ حرمت پیشکسوتان جامعه احترام به خداوند و پیروی از دستورات دین اسلام و شرع پیامبر است.

وی ایجاد و راه‌اندازی خانه سالمندان در این شهرستان را ضروری دانست و افزود: ایجاد امکانات رفاهی برای گذران اوقات فراغت سالمندی از کارهای نیک و ماندگار است و انتظار می‌رود این گونه امکانات رفاهی با بکارگیری ظرفیت خیرین برای رفاه حال سالمندان ایجاد شود.

خلخال در جنوب اردبیل قرار دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اردبیل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا