اجتماع خادم یاران رضوی در تبریز برگزار می شود


اجتماع خادم یاران رضوی در تبریز برگزار می شود

تبریز- ایرنا- مدیر کانون رضوی مرکز آذربایجان شرقی گفت: نخستین اجتماع بزرگ خادم یاران رضوی فردا /پنجشنبه/ به مناسبت سالروز شهادت امام رضا (ع) در تبریز برگزار می شود.

سردار یوسف شاکری روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: این اجتماع، یک حرکت معنوی نمادین بوده که در آن مراسم شام غریبان علی بن موسی الرضا(ع) به سمت بیت نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه محبوب تبریز برگزار می شود.

وی افزود: حرکت اجتماع خادم یاران رضوی پس از نماز مغرب و عشا به تاسی از مراسم همزمان در مشهد، از مسجد کریم خان تبریز آغاز می شود.

وی اضافه کرد: اجتماع بزرگ خادم یاران مرکز آذربایجان شرقی توسط کانون رضوی تبریز همراه با اقامه نماز مغرب و عشا در مسجد تاریخی کریم خان به امامت حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمدعلی آل هاشم اقامه می شود.

مسوول خبر و رسانه آستان قدس رضوی در تبریز نیز به ایرنا گفت: خادم یاران در مراسم های مختلف از ۲۸ صفر تاکنون و در مناسبت های مذهبی با تبرک های رضوی مثل نمک و نبات و پرچم آستان رضوی در هیات حسینی و نهادهای مختلف حضور نمادینی داشتند.

ایوب باغبان اظهار کرد: بر این اساس از رسانه های مجازی به خصوص خبرگزاری جمهوری اسلامی با پوشش مراسمات مختلف در طول سال نشان داده که یک مجموعه امام رضایی است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آذربایجان شرقی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


175 سوال جرات و حقیقت برای دختران و پسران + ایده عاشقانه