سرمربی بسکتبال دختران گرگان: نیاز به تمرین و استراحت کافی داشتیم


سرمربی بسکتبال دختران گرگان: نیاز به تمرین و استراحت کافی داشتیم

گرگان - ایرنا - سرمربی تیم بسکتبال دختران شهر گرگان گفت: نداشتن تمرین و استراحت کافی سبب شد تا بازیکنان تیم ما در برابر تیم شیمیدر قم مغلوب شوند.

نیکا بیک‌لیک‌لی پنجشنبه در گفت و گوی تلفنی با خبرنگار ایرنا مرکز گلستان اظهارداشت: نبود بودجه مناسب برای این تیم سبب شد تا به جای حضور روز دوشنبه در تهران و تمرین روز سه‌شنبه در سالن مسابقه، عصر سه‌شنبه آن هم با اتوبوس به تهران برسیم تا خستگی راه و مسافت بر بدن بازیکنان باقی بماند.

این دیدار چهارشنبه شب در تهران برگزار شد.

وی خاطرنشان کرد: بودجه تیم ما اکنون چهار میلیارد ریال است در صورتی که شیمیدر ۱۰ برابر ما هزینه کرده و به غیر از پنج بازیکن اصلی، نیمکت قوی دارد که هر یک از بازیکنان ذخیره می‌توانند جایگزین خوبی برای بازیکن اصلی باشند.
وی تاکید کرد: بازیکنان تیم ما جوان و ۷۵ درصد آنان بومی هستند و فشار بازی سنگین در برابر شیمیدر آنان را مسهتلک، خسته و فرسوده کرده بود.
سرمربی تبم بسکتبال دختران شهر گرگان گفت: بازیکنان من در کوارتر اول بسیار با انگیزه بودند اما با دست خالی نمی‌توان به مصاف حریفی پرمهره و متشکل از چندین بازیکن ملی‌پوش رفت و از سوی دیگر تیم حریف نگرانی بابت تعویض یا پنج خطا شدن بازیکن اصلی ندارد.
بیک‌لیک‌لی ادامه داد: از سوی دیگر دیرجمع شدن تیم دختران شهر گرگان و نداشتن مسابقه تدارکاتی، کمی به آماده نبودن تیم ما ضربه زد.
وی با انتقاد از تبعیض بین تیم مردان و زنان بسکتبال گرگان تصریح کرد: زمانی که بازیکنانم حضور یک هفته‌ای تیم مردان در اردوی تدارکاتی تهران و اقامت در هتل المپیک را می‌بینند و با خود مقایسه می‌کنند، بدون شک انگیزه، شور و اشتیاق‌شان کم می‌شود.
وی بیان داشت: اما شاگردانم در ۲ باری گذشته و رویارویی با شیمیدر با غیرت و تعصب بازی کردند که در ۲ مسابقه قبلی برنده شدیم اما در برابر شیمیدر دفاع خوب آنها مانع رسیدن توپ‌های ما به درون سبد حریف شد.

سرمربی تیم بسکتبال دختران شهر گرگان گفت: دفاع فشرده حریف و تلاش بازیکنان ما باعث شده بود تا چهره به اواخر بازی نزدیک می‌شدیم، شاگردانم بیشتر خسته شوند و توان بازی نداشته باشند.

بیک‌لیک‌لی تاکید کرد: البته در بازی با شیمیدر می‌دانستیم که حداقل بر روی کاغذ به لحاظ نفرات به آنان نمی‌رسیم اما هدف کم گل خوردن را برنامه‌ریزی کردیم تا اختلاف زیادی با این تیم نداشته باشیم که در پایان نتیجه نشان داد، نسبت به ۲ حریف قبلی شیمیدر به خصوص گروه بهمن شرایط بهتری داشتیم.
وی در خصوص داوری مسابقه تصریح کرد: کمیته داوران نباید از قبل نتیجه بازی را پیش‌بینی کند که کدام تیم برنده و کدام تیم بازنده است و براساس تیم‌ها، کوبل داوری را انتخاب کند.
وی بیان داشت: با توجه به جوان بودن یکی از داوران که برای اولین بار که در عمر ورزشی خود دیده بودم، بهتر است کمیته داوران برای بالا بردن سطح بازی‌ها از داوران با تجربه‌تر استفاده کند تا سوت‌های بی‌موقع و نابجا روند بازی را تغییر ندهد.
سرمربی تیم بسکتبال دختران شهر گرگان در خصوص بازی بعدی تیمش در روز جمعه ۱۶ مهرماه در برابر گروه بهمن تهران گفت: این تیم که ۲ سال متوالی قهرمان لیگ برتر شد اما این مساله باعث نخواهد شد تا از قبل خود را بازنده بدانیم، برهمین اصل با همه توان در گام اول برای برد به میدان خواهیم‌ رفت و تلاش داریم بازی قابل قبول و در خور شان‌ نام گرگان ارایه کنیم.
بیک‌لیک‌لی اضافه کرد: البته نباید فراموش کرد که حریف روز جمعه روند صعودی خود را حفظ کرده و به لحاظ بازیکن با تیم آنها قابل قیاس نیستیم.
تیم بسکتبال دختران شهر گرگان در سومین مسابقه از دور رفت رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال زنان باشگاه‌های کشور عصر چهارشنبه در سالن بسکتبال مجموعه ورزشی آرارات تهران با نتیجه ۶۴ بر ۳۷ مغلوب شیمیدر قم شد.
دختران شهر گرگان که اکنون با ۲ برد، یک باخت و مجموع پنج امتیاز در مکان سوم گروه الف این رقابت‌ها قرار دارند، روز جمعه در هفته چهارم دور رفت به مصاف گروه بهمن تهران خواهند رفت.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گلستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


10 سال محرومیت از تحصیل در انتظار داوطلبان متخلف در کنکور