رسیدگی سریع به پرونده‌های قضایی اولویت دستگاه قضایی در اردبیل است


رسیدگی سریع به پرونده‌های قضایی اولویت دستگاه قضایی در اردبیل است

اردبیل _ ایرنا _ رئیس کل دادگستری استان اردبیل گفت: رسیدگی سریع به پرونده‌های قضایی توام با دقت و کیفیت در رسیدگی‌ها از ضروریت‌های حوزه‌های قضایی این استان است.

به گزارش روز دوشنبه ایرنا ، حجت‌الاسلام حسین کثیرلو در آئین معارفه رئیس جدید حوزه قضایی بخش خورش‌رستم خلخال اظهارکرد: مردم باید در سریع‌ترین زمان ممکن از نتیجه پرونده قضایی خود در حوزه‌های مختلف این استان بطور شفاف مطلع شوند.

وی با قدردانی از زحمات و تلاش‌های شبانه‌روزی قاضی و کارکنان این حوزه بر لزوم تلاش و اهتمام مضاعف در احقاق حق و حقوق عامه تأکید کرد.

رئیس کل داگستری استان اردبیل گفت: از مسئولان حوزه‌های قضایی حوزهای مختلف انتظار می‌رود تا با حساسیت و دقت ویژه مسائل مربوط به حقوق عامه را پیگیری کرده و با هر گونه موارد تخلف و جرم قاطعانه و مطابق قانون برخورد کنند.

او با بیان اینکه کاهش اطاله دادرسی و مراجعات مردمی به حوزه‌های قضایی از مهم‌ترین اهداف دستگاه قضایی است، اظهارکرد: مسلما تنها در این صورت شاهد افزایش میزان رضایتمندی مردم از عملکرد دستگاه قضا خواهیم بود.

وی همچنین بر لزوم حضور مستقیم و بی واسطه مسئولان در بین مردم برای استماع مسائل و مشکلات مردم و نیز نظارت بر زیرمجموعه‌ها و حضور مستمر و مداوم قضات در زندان‌ها برای بررسی آخرین وضعیت مددجویان تاکید کرد.

در این مراسم که در شهر هشجین مرکز بخش خورش‌رستم خلخال برگزار شد ، ضمن قدردانی از زحمات باقر نریمانی رئیس سابق حوزه قضایی خورش‌رستم، مرتضی موقر به عنوان رئیس جدید این حوزه معرفی شد.

همچنین با حضور حضور رئیس کل ، معاون منابع انسانی دادگستری استان اردبیل، اعضای شورای تامین و مسئولان شهرستان کوثر با قدردانی از تلاش‌های جعفر خاکپور رئیس سابق دادگستری شهرستان کوثر ، هادی خان‌زاده به عنوان رئیس جدید حوزه قضایی این شهرستان معرفی شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اردبیل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود کتاب کار دیکته شب اول ابتدایی - کتاب گاج