استاندار اردبیل: کوتاهی در رفع موانع واحدهای تولیدی پذیرفتنی نیست


استاندار اردبیل: کوتاهی در رفع موانع واحدهای تولیدی پذیرفتنی نیست

اردبیل- ایرنا- استاندار اردبیل گفت: کوتاهی در رفع موانع واحدهای تولیدی پذیرفتنی نیست و بانک‌های عامل و دستگاه‌های مرتبط باید در راستای پشتیبانی و مانع‌زدایی نسبت به فعال‌سازی واحدهای راکد اقدام کنند.

به گزارش ایرنا، سیدحامد عاملی روز چهارشنبه در نشست ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان اردبیل بیان کرد: بانک‌ها و سایر دستگاه‌های مرتبط باید با یافتن راهکارهای مناسب در راستای تسهیل در موانع واحدهای تولیدی اقدام و از ظرفیت‌های موجود در این زمینه استفاده کنند.

وی افزود: فعال‌سازی واحدهای تولیدی و صنعتی در کنار رونق تولید، به ایجاد اشتغال پایدار کمک می‌کند و موجب ارتقای سطح معیشتی مردم می‌شود؛ در این راستا باید هرچه سریع‌تر مسائلی مانند سرمایه در گردش و بدهی واحدهای تولیدی تکلیف شود.

استاندار اردبیل اظهارکرد: ممکن است در برخی موارد سیستم بانکی اجازه کار را ندهد اما سیستم باید در خدمت انسان باشد و در این زمینه می‌توان با تفاهم، همکاری و رعایت همه جوانب امر سیستم موجود را به سود مردم وجوانان تغییر داد.

مشکلات هفت واحد تولیدی در زمینه تامین سرمایه در گردش، مالیات، بیمه تامین اجتماعی، قرار گرفتن در حریم راه، ثبت اسناد و املاک، جهاد کشاورزی، تعیین تکلیف بدهی به بانک عامل در ادامه این نشست مطرح و دستور لازم در زمینه بررسی موضوع صادر شد.

یک‌هزار و ۴۵ واحد تولیدی با اشتغال ۲۵ هزار نفر و سرمایه‌گذاری بیش از ۳۰۰ هزار میلیارد ریال در این استان وجود دارد که حدود ۷۳ درصد فعال هستند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اردبیل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟