موفقیت تأمین پایدار برق در اوج بار/ شناسایی 170 مرکز رمز ارز دیجیتال غیرمجاز در یزد


موفقیت تأمین پایدار برق در اوج بار/ شناسایی  170 مرکز رمز ارز دیجیتال غیرمجاز در یزد

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان یزد گفت: 170 مرکز رمز ارز دیجیتال غیرمجاز با میزان مصرف 7 مگاوات در استان شناسایی و به صورت قانونی با آنان برخورد شد.

به گزارش خبرگزاری موج یزد، در آیینی از مدیران عامل شرکت های منتخب کاشی و سرامیک و فولاد همکار در کاهش پیک بار تابستان سال 1400 قدردانی شد.

به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان یزد، عبدالحمید عباس شیاری مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان یزد در آیین تجلیل از نمایندگان منتخب صنایع فولاد و کاشی و سرامیک همکار در پیک بار، افزود: 270 مشترک صنعتی در پیک بار تابستان امسال بسیار اثرگذار بودند و با احساس مسئولیت اجتماعی به ما کمک کردند تا بتوانیم سقف بار مجاز را کنترل کنیم.

وی یادآور شد: با اجرای برنامه های کاهش پیک بار و مدیریت سمت تقاضا که از نمونه های بارز جهش و رونق تولید است، تأمین مطمئن و پایدار برق در ایام اوج بار در استان با موفقیت میسر شد.

این مسئول خاطرنشان کرد: 170 مرکز رمز ارز دیجیتال غیرمجاز با میزان مصرف 7 مگاوات در استان شناسایی و به صورت قانونی با آنان برخورد شد.

وی اعمال کمترین خاموشی به مشترکین بخش خانگی به کمک صنایع را با توجه به شیوع ویروس کرونا و وابستگی حیات بیماران به انرژی برق را مورد اشاره قرار داد و گفت: استفاده از دیزل ژنراتور و نیروگاه های خود تامین برای صنایع می تواند در شرایط بحرانی کمک شایانی را هم به صنعت برق و هم به کارخانجات داشته باشد.

وی تاکید کرد : 80 درصد کارخانجات شرایط سنکرون کردن دیزل ژنراتور را دارند و به راحتی می توانند در شرایط اضطراری بار از آن کمک بگیرند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان یزد توسعه و پیشرفت روزافزون میهن عزیزمان در عرصه های مختلف را مدیون کوشش های خستگی ناپذیر تلاشگرانی صنعت کشور برشمرد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ارز دیجیتال

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا