راه اندازی سامانه‌ پاسخگویی به پرسش‌های حقوقی مؤسسات قرآنی


راه اندازی سامانه‌ پاسخگویی به پرسش‌های حقوقی مؤسسات قرآنی

سامانه‌ پاسخگویی به پرسش‌های حقوقی مؤسسات قرآنی از سوی اتحادیه کشوری مؤسسات و تشکل‌های قرآن و عترت راه‌اندازی شد.

به گزارش گروه قرآن و معارف خبرگزاری شبستان، مشورت با یک مشاور حقوقی به منظور جلوگیری از ضررهای احتمالی در اختلافات و دعاوی حقوقی امری ضروری است. مشاور حقوقی به دلیل دانش و آگاهی بالای خود نسبت به قوانین، اصول و خدمات حقوقی به افراد در زمینه‌های حقوقی مختلف برای حل اختلافات و دعاوی مشاوره می‌دهد.

با توجه به بروز برخی مشکلات و مسائل حقوقی در ماه های اخیر برای تعدادی از موسسات قرآنی و پیگیری این موضوعات توسط مشاور حقوقی اتحادیه کشوری، رسیدگی به مشکلات حقوقی موسسات قرآنی در دستور کار اتحادیه قرار گرفت.

بر همین اساس و در پی مصوبه جلسه اخیر هیئت مدیره اتحادیه، درخصوص دفاع و صیانت از ساحت مقدس قرآن کریم و نیز حمایت از مدیران و موسسات قرآنی که ممکن است با مشکلات حقوقی و قضایی مواجه شوند، سامانه ای تحت عنوان «پاسخگویی به پرسش های حقوقی موسسات قرآنی» راه اندازی شد.

مدیران و مؤسسات قرآنی می توانند، از این پس در صورت موجهه با مسائل و مشکلات حقوقی، نسبت به دریافت مشاوره و راهنمایی از طریق شماره واتساپ ۰۹۳۸۵۰۰۴۲۶۸ اقدام نمایند.

اتحادیه کشوری نیز با توجه به رسالت خود در رسیدگی به مسائل و مشکلات مؤسسات قرآنی نسبت به پاسخگویی به این موارد توسط مشاور حقوقی و معاضدت قضایی اتحادیه کشوری، دکتر رسول فلاح زرگران، در اسرع وقت اقدام خواهد کرد.

مشاور قرآنی معاونت فرهنگی قره قضائیه، مدیر قرآن، عترت و نماز نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران، عضو کمیته نظارت و ارزشیابی ستاد عالی مسابقات قرآن، مشاور امور حقوقی و معاضدت قضایی اتحادیه کشوری مؤسسات و تشکل های قرآن و عترت کشور، خادم قرآن برگزیده در سال ۱۴۰۰، دکتری حقوق و دارای سابقه در مباحث حقوقی سطح کلان، حقوق دان و وکیل پایه یک دادگستری، مدرس دانشگاه در حوزه های حقوقی از جمله سوابق دکتر زرگران می باشد.

پایان پیام/47

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قرآن و معارف

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پیام تبریک روز معلم | عکس نوشته تبریک روز معلم