ساعت هوشمند ریلمی واچ T1 با سنسور ضربان قلب و سطح اکسیژن خون معرفی شد


ساعت هوشمند ریلمی واچ T1 با سنسور ضربان قلب و سطح اکسیژن خون معرفی شد

گجت نیوز ساعت هوشمند ریلمی واچ T1 رونمایی شد. Realme Watch T1 به سنسور ضربان قلب و سنسور سطح اکسیژن خون مجهز شده است و از 110 حالت ورزشی نیز پشتیبانی می‌کند. ریلمی در طی رویداد اختصاصی خود در چین ابتدا از گوشی‌های هوشمند GT Neo 2T و Q3s رونمایی کرد و پس از آنها نیز نوبت... نوشته ساعت هوشمند ریلمی واچ T1 با سنسور ضربان قلب و سطح اکسیژن خون معرفی...

ساعت هوشمند ریلمی واچ T1 رونمایی شد. Realme Watch T1 به سنسور ضربان قلب و سنسور سطح اکسیژن خون مجهز شده است و از ۱۱۰ حالت ورزشی نیز پشتیبانی می‌کند.

ریلمی در طی رویداد اختصاصی خود در چین ابتدا از گوشی‌های هوشمند GT Neo 2T و Q3s رونمایی کرد و پس از آنها نیز نوبت به ساعت هوشمند ریلمی واچ T1 رسید.

جدیدترین گجت پوشیدنی این کمپانی چینی از طراحی جذابی بهره می‌برد و خیلی هم سبک است. این ساعت هوشمند از ۱۱۰ حالت ورزشی پشتیبانی می‌کند. ریلمی واچ تی ۱ به بلوتوث ۵.۰ برای تماس و پخش موسیقی مجهز شده است و همچنین از یک سیستم ارزیابی سلامتی جامع بهره می‌برد.

ریلمی ساعت هوشمند جدید خود را به فناوری شارژ سریع مجهز کرده که یعنی می‌توان ۹۰ درصد از ظرفیت باتری را در تنها ۳۵ دقیقه شارژ کرد. از دیگر قابلیت‌های این ساعت می‌توان به مقاومت در برابر آب تا ۵ATM و GPS، GLONASS و Galileo برای مکانیابی دقیق اشاره کرد.

ساعت هوشمند ریلمی واچ T1 با سنسور ضربان قلب و سطح اکسیژن خون معرفی شد

ریلمی واچ T1 از یک نمایشگر ۱.۳ اینچی امولد بهره می‌برد که ۵۰ واچ فیس مختلف دارد و در قابی از فولاد ضد زنگ قرار گرفته است. رزولوشن نمایشگر T1 برابر با ۴۱۶ در ۴۱۶ پیکسل است و باتری ۲۲۸ میلی‌آمپر ساعتی نیز می‌تواند با یک بار شارژ انرژی مورد نیاز آن را تا ۷ روز تامین کند.

در بخش قابلیت‌های سلامتی محور نیز شاهد حسگر‌های ضربان قلب و اکسیژن خون هستیم. البته از سایر ویژگی‌های مفید این ساعت مثل نمایشگر همیشه روشن و NFC نیز نباید غافل شد.

ریلمی واچ T1 با قیمت ۱۱۰ دلار و در رنگ‌های مشکی، سبز زیتونی و نعنایی روانه بازار خواهد شد. خریداران اولیه تی ۱ می‌توانند این ساعت را با قیمت ۹۳ دلاری تهیه کنند.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


واکنش سخنگوی سازمان ملل به اقدام زننده نماینده اسرائیل در مجمع عمومی