خدمات شهری شهرداری مشهد تا سال 1402 آنلاین می‌شود


خدمات شهری شهرداری مشهد تا سال 1402 آنلاین می‌شود

مشهد- ایرنا- رییس کمیسیون خدمات‌ شهری و محیط‌ زیست شورای اسلامی شهر مشهد گفت: خدمات شهری حضوری شهرداری مشهد تا سال 1402 حذف و تمام سامانه‌های خدمات شهری به صورت آنلاین و سیستمی درخواهد آمد.

حسن کریمدادی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود:هوشمندسازی کامل در حوزه فعالیت‌های خدمات شهری شهرداری ضروری است و سامانه‌های خدمات شهری مشهد باید آنلاین و سیستمی شود و در این راستا از تمام سازمان‌ها و ادارات کل تابعه حوزه خدمات شهری بازدید شد و ۳۱ برنامه در این حوزه پیش‌بینی شد.

وی اضافه کرد: با تشکیل جلسات تخصصی بنا شد در مرحله نخست، بحث هوشمندسازی فعالیت‌های حوزه خدمات شهری تا ۲ سال آینده کامل شود از این رو فعالیت‌های حوزه خدمات شهری شهرداری مشهد شامل سازمان‌های آتش‌نشانی، پارک‌ها و فضای سبز، میادین، فردوس‌ها و پسماند تا سال ۱۴۰۲ هوشمندسازی خواهد شد.

رییس کمیسیون خدمات‌شهری و محیط‌زیست شورای اسلامی شهر مشهد گفت:ارائه خدمات غیرحضوری باعث ایجاد عدالت اجتماعی می‌شود و با سیستمی شدن خدمات شهری به سمت شهری هوشمند حرکت خواهیم کرد همچنین در این سیستم با حذف امضاهای طلایی و دیدگاه‌های غلط به عدالت اجتماعی در این شهر دست پیدا خواهیم کرد.
کریمدادی در خصوص فضای مخصوص بانوان در بوستان‌های مشهد اظهار کرد: برای تکریم نقش بانوان در جامعه فضاهای مناسبی در بوستانها برای این قشر ایجاد می‌کنیم تا با آرامش بیشتری بتوانند فعالیت‌های ورزشی و به خصوص ورزش‌های همگانی را انجام دهند.
وی افزود: در ۱۵ بوستان بزرگ مشهد مکان‌هایی مناسب بانوان در نظر خواهیم گرفت و در حال حاضر نیز بوستان ریحانه آماده خدمات رسانی به بانوان است و یک سری تشکیلات فرهنگی و به روزرسانی برای این بوستان و بوستان بهار در حال آماده‌سازی است.
او اضافه کرد: فضای بانوان پارک کوهسنگی نیز تا پایان سال به بهره‌برداری می‌رسد و در باغ وکیل آباد نیز با تامین منابع تا عید نوروز فضای مخصوص بانوان فعال می‌شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خراسان رضوی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال روزانه شنبه 8 اردیبهشت 1403