استاندار یزد: نقشه راه توسعه چهار ساله بهاباد ترسیم می شود


استاندار یزد: نقشه راه توسعه چهار ساله بهاباد ترسیم می شود

یزد – ایرنا – استانداریزد با بیان اینکه با اولویت ‌بندی، مشکلات شهرستان بهاباد را در شورای برنامه ‌ریزی استان پیگیری می‌کنیم گفت: نقشه راه توسعه چهار ساله بهاباد ترسیم می شود و از تمام توان و ظرفیت‌های مدیریتی استان برای رفع مشکلات و جلب رضایت مردم استفاده خواهیم کرد.

به گزارش ایرنا مهران فاطمی روز جمعه در جمع مردم بهاباد اظهار داشت : هر جا قانون دو پهلو باشد ما قانون را به نفع مردم تنظیم میکنیم وبا قانون و نگاه کارشناسی عالمانه مسائل ومشکلات را بررسی خواهیم کرد .

استاندار یزد افزود: مدیران ما مدیران با جسارت و با شهامتی هستند و جایی که مدیر با جسارت نباشد تغییر میدهیم .

وی با اشاره به اینکه ساختار اقتصادی دراستان یزد درست شکل نگرفته است عنوان کرد : امروز دراستان یزد، ۴۰ هزار فارغ التحصیل بیکار داریم .

فاطمی با اشاره به بازدید خود از برخی پروژه های شهرستان در زمینه های راه ، بهداشت و درمان ، آب و گاز افزود: بازدیدهای بسیارخوبی بود و تلاش شد پروژه هایی که پیشرفت فیزیکی خوبی داشته باشند دردهه فجر به بهره برداری برسند .

استاندار یزد همچنین درجمع مردم بخش آسفیچ در سخنانی با تبریک هفته وحدت به لزوم توسعه این بخش اشاره کرد و گفت: مسائل و مشکلات مطرح شده در دیدار با اهالی روستاهای آسفیچ جمع بندی و در جلسه ویژه بررسی مسائل روستاهای این شهرستان بررسی و تدابیر لازم برای حل این موضوعات اندیشیده می شود.

استاندار یزد ادامه داد: جلسه مذکور حداکثر ظرف مدت دو هفته با حضور مدیران کل دستگاه های استان و مسئولان شهرستان بهاباد وبخش آسفیچ و فرماندار و نمایندگان فرماندار و مردم در محل استانداری برگزار می شود.

وی همچنین از پروژه فاضلاب بخش آسفیچ و گاز این بخش بازدید کرد .

بازدید از پروژه ساخت مزکز جامع سلامت احمد آباد و پاسگاه انتظامی این بخش از دیگر برنامه های سفر استانداریزد به بهاباد بود .

استاندار یزد در دیدار با امام جمعه این شهرستان هم با اشاره به اهتمام ویژه مدیریت استان بر رفع مسائل و مشکلات موجود در بهاباد، خاطرنشان کرد: نقشه راه چهارسال آینده این شهرستان ترسیم و وظایف هر یک از دستگاه ها در این زمینه مشخص می شود.

فاطمی با بیان اینکه احقاق حقوق شهرستان های کمتر برخوردار و مردمان این شهرستان ها برای ما در اولویت است، اظهار داشت: عدالت محوری، رسیدگی به مطالبات مردم و تغییر سیمای پیشرفت و تعالی شهرستان های کمتر برخوردار به عنوان یک مسئله اساسی و جدی بشمار می آید.

وی افزود: بر این اساس یکی از وظایف خود تا پایان دولت سیزدهم را ایجاد تحول و تغییر سیمای شهرستان ها به نفع مردم می دانیم.

مرکز شهرستان ۲۰ هزار نفری بهاباد درفاصله ۲۰۰ کیلومتری جنوب شرقی شهر یزد قرار دارد.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز


شیمیل ها چه افرادی هستند؟