نخستین فلش ماب کشور توسط ارکستر مجلسی لرستان اجرا شد


نخستین  فلش ماب  کشور توسط ارکستر مجلسی لرستان اجرا شد

خرم‌آباد - ایرنا - نخستین فلش ماب کشور به همت انجمن موسیقی و ارکستر مجلسی لرستان در اسکله دریاچه کیو خرم‌آباد برگزار شد.

به گزارش روز شنبه ایرنا از روابط عمومی انجمن موسیقی لرستان، این فلش ماب به رهبری ایمان سلیمی و با مجوز رسمی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان اجرایی شده است.

رهبر ارکستر مجلسی لرستان گفت: در این اجرا ترانه محبوب و خاطره انگیز "دایه دایه وقت جنگه" که سالیان پیش با صدای استاد محمد میرزاوندی بازتاب جهانی داشت با توجه به شرایط دشوار مبارزه با ویروس منحوس کرونا و با هدف ترویج فضای شادی و نشاط در جامعه اجرا شد.

ایمان سلیمی اظهار داشت: در این اجرا محمد باجلاوند، مجید ناصری، شهرام پیرحیاتی، سامان امیدی، حسام حاتمی، روزبه قربانی، علی کاکاوند، علی رضایی، علی همتی و نیما سلیمی شرکت داشتند و به دلیل شرایط و محدودیت های کرونا از تمام اعضای ارکستر استان استفاده نشد.

ارکستر مجلسی لرستان فعالیت خود را زمستان ۱۳۹۹ زیر نظر انجمن موسیقی استان آغاز نمود و نخستین اثر بی کلام را بمناسبت درگذشت استاد زنده یاد محمدرضا شجریان بنام "ببار ای بارون ببار" منتشر کرد.

گفتنی است فلش ماب اجرایی متشکل از گروهی بزرگ و سازماندهی شده از هنرمندانی است که هنوز مشهور نشده‌اند که برای سرگرمی و تفریح عموم مردم در مدت زمان موقت اجرا می‌شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه لرستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اسامی داوران مرحله استانی اعلام شد/ داورانی از جنس هنر و تجربه