نفرات برتر جام اولی های تیروکمان استان تهران معرفی شدند


نفرات برتر جام اولی های تیروکمان استان تهران معرفی شدند

تهران- ایرنا- رییس هیات تیروکمان استان تهران اعلام کرد که جام اولی ها به مناسبت هفته تربیت بدنی امروز (یکشنبه) در مجموعه آزادی تهران برگزار؛ و نفرات برتر مشخص شدند.

کتایون طبسی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این مسابقات به مدت یک روز ادامه داشت که ۱۰۱ دختر و پسر رده سنی کمتر و بیشتر از ۱۷ سال در این رقابت ها شرکت داشتند.

وی بیان کرد: این رقابت ها در ۲ بخش کامپوند و ریکرو ۱۸ متر و با هدف کشف استعداد یابی و تشویق اولین کمان داران در مسابقات برگزار شد.

رییس هیات تیروکمان استان تهران اظهار کرد: در بخش کامپوند رده سنی ۱۷ سال هلیا رحیمی و حسن کلانکی و در بخش ریکرو زهرا شعبانی و فریبرز عربزاده شیرازی نژاد جایگاه برتر را کسب کردند.

طبسی خاطر نشان کرد: در رده سنی کمتر از ۱۷ سال کامپوند ستایش بابایی مقدم و امیر علی پرویزی و در بخش ریکرو نیز الین علی مرادی و حسام الدین رجبیان توانستند برترین های این رقابت ها باشند.

وی با اشاره به اینکه یکی از برنامه های هیات در این رقابت ها کشف و شناسایی استعداد های برتر خواهد بود گفت: در این رقابت ها ۹ باشگاه در رقابت اولین ورزشکاران شرکت داشتند و نفرات خود را معرفی کردند.

رییس هیات تیروکمان استان تهران بیان کرد: یکی از برنامه های مهم این هیات در پسا کرونا؛ برگزاری المپیاد استعداد های برتر، قهرمانی تهران و جام باشگاههای تهران برشمرد که طبق تقویم ورزشی برگزار خواهد شد.

به گفته وی هم اینک ۲۵ باشگاه ورزشی در سطح استان تهران به فعالیت این ورزش در بعد ورزش قهرمانی و کشف استعداد های برتر می پردازند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه تهران

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


گرگها