15 میلیارد ریال تسهیلات اشتغال به مددجویان خمین پرداخت شد


15 میلیارد ریال تسهیلات اشتغال به مددجویان خمین پرداخت شد

خمین - ایرنا - رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان خمین گفت: 15 میلیارد ریال از تسهیلات از محل منابع مالی بند ب تبصره 16 قانون بودجه و منابع داخلی، امسال به 31مددجوی متقاضی در این شهرستان پرداخت شد.

«جواد داودی» روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: اشتغال ایجاد شده با این تسهیلات در بخش‌های خدمات، کشاورزی، دامداری و اشتغال خانگی است.
وی یادآور شد: ۱۷۰ میلیارد ریال تسهیلات اشتغال امسال به کمیته امداد امام خمینی خمین تخصیص یافته است و این تسهیلات به مددجویان متقاضی تحت پوشش و نیازمندان دارای شرایط غیرپوشش این نهاد حمایتی پرداخت می شود.
رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) خمین گفت: ۱۳۳ متقاضی تحت پوشش این نهاد حمایتی برای دریافت ۵۶ میلیارد ریال تسهیلات به بانک‌های عامل معرفی شدند.
داودی ادامه داد: ۱۸۰ مددجوی کمیته امداد خمینی (ره) خمین در دوره‌های آموزشی فنی و حرفه‌ای شرکت کردند و ۲۱ مددجوی این نهاد حمایتی نیز به کارگاه‌های شهرستان معرفی شدند.

رییس کمیته امداد امام خمینی(ره) خمین یادآور شد: اشتغالزایی پایدار به‌ منظور توانمندسازی مددجویان زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) از اهداف مهم این نهاد حمایتی است.
وی با بیان اینکه اشتغال پایدار رویکرد این نهاد حمایتی است، افزود: مددجویان و سرپرست خانواده‌های نیازمند که توانمندی دریافت تسهیلات اشتغال را ندارند به کارگاه‌های اشتغال معرفی می شوند.
خمین در جنوب استان مرکزی واقع شده و ۱۰۵ هزار نفر جمعیت دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مرکزی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اولین تصاویر از دو تروریستی که در حمله پهپادی نیروهای امنیتی ایران به هلاکت رسیدند