تعداد ورزشکاران بیمه شده استان قزوین تا پایان سال افزایش می‌یابد


تعداد ورزشکاران بیمه شده استان قزوین تا پایان سال افزایش می‌یابد

قزوین – ایرنا – مدیر کل ورزش و جوانان استان قزوین گفت: تعداد ورزشکاران بیمه شده استان قزوین با شیوع کرونا دچار کاهش و ریزش شد که امیدواریم تا پایان سال شاهد افزایش ورزشکاران سامان یافته استان باشیم.

عباس علایی مقدم روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: تا پیش از شیوع کرونا در سال ۸۹ در استان قزوین حدود ۸۰ تا ۹۰ هزار بیمه شده ورزشی داشتیم که با آغاز همه گیری کرونا و ممنوعیت فعالیت بسیاری از رشته های ورزشی این میزان بیمه شده کاهش یافت.

وی اضافه کرد: با واکسیناسیون همگانی کرونا و آغاز فعالیت رشته های ورزشی پیش بینی می کنیم تا پایان سال جاری تعداد بیمه شدگان ورزشی استان افزایش یابد.

علایی مقدم ادامه داد:در قزوین طی ۶ ماه امسال، آمار ورزشکاران سازمان یافته بانوان استان نسبت به آقایان برای اولین بار پیشی گرفت و به ۶ هزار و ۷۷۰ نفر در شهرستان قزوین رسید.

وی اضافه کرد:این افراد تنها ورزشکاران سازمان یافته استان هستند و آمار ورزشکاران بدون بیمه بسیار بالاتر از این رقم ها است.

این مسوول گفت: با توجه به ظرفیت ها و پتانسیل های موجود در رشته های ورزشی استان در بخش مردان و زنان،امیدواریم با حمایت مسوولان و فراهم سازی زمینه ها شاهد رشد و درخشش این استعدادها باشیم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قزوین

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


وقتی نمک شرکت کننده بیشتر از مهران مدیری/همه از خنده رفتند روی هوا + فیلم