ساخت سازه گلزار شهدای قشم 70 درصد پیشرفت فیزیکی دارد


ساخت سازه گلزار شهدای قشم 70 درصد پیشرفت فیزیکی دارد

قشم- ایرنا- رییس بنیاد شهید قشم گفت: مرحله سوم طرح ساخت سازه گلزار شهدای قشم توسط سازمان منطقه آزاد قشم در حال انجام است که 70 درصد پیشرفت فیزیکی دارد و فقط نما و نازک کاری آن باقی‌مانده است.

نرگس بحرینی شامگاه دوشنبه در نشست شورای اداری شهرستان قشم افزود: مرحله اول و دوم این طرح با هزینه یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال از محل منابع داخلی بنیاد شهید اجرا شد.

وی ادامه داد: همچنین هماهنگی لازم برای اجرای طرح تامین برق گلزار شهدای لافت نیز انجام و مجوزهای لازم اخذ شده است که اجرای آن تا نیمه آبان‌ماه جاری به اتمام می‌رسد.

۳۲ فرزند شهید و ایثارگر بیکار در قشم شناسایی شد

رییس بنیاد شهید قشم گفت: از سال ۱۳۹۸ تا کنون ۳۲ نفر از فرزندان شهدا و ایثارگران بیکار شناسایی شدند که تا کنون در هیچ نهاد یا ارگانی به کار گرفته نشدند.

وی افزود: همچنین مصرف برق خانواده‌های شهدا و ایثارگران در مناطق گرمسیری تا سقف ۱۰۰ کیلووات دارای تخفیف است که تا کنون این مساله در قشم محقق نشده است.

بحرینی خاطرنشان کرد: مسوولان برای سرکشی از خانواده‌های شهدا با بنیاد شهید هماهنگ باشند تا خانوده‌ها بر اساس که اولویت‌بندی مشکلات، در اولویت بازدیدها قرار بگیرند.

شهرستان قشم شامل جزیره‌های قشم، هنگام و لارک با حدود ۱۵۰ هزار نفر جمعیت از تنگه هرمز به موازات ساحل استان هرمزگان به طول ۱۵۰ و عرض میانگین ۱۱ کیلومتردر میان آب‌های خلیج فارس گسترده شده است.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

بیوگرافی و عکسهای آمنه سادات ذبیح پور خبرنگار و همسرش