پستبار، ارائه دهنده‌ سرویس درب تا درب برای مشتریان پست


پستبار، ارائه دهنده‌ سرویس درب تا درب برای مشتریان پست

با پیشرفت و توسعه تجارت الکترونیک و نیز رویارویی با محدودیت های رفت و آمدی در ایام پاندمی، صنعت پست نیز وارد مرحله ای تازه از رونق و پیشرفت شده است. سالانه ده‌ها هزار بسته از طریق سرویس پست جابجا شده و بدست گیرندگان می‌رسد.

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام پستبار، با توجه به استفاده روز افزون از این سرویس، شرکت پستبار، سعی برآن داشته تا با ارائه خدمات ویژه، از جمله سرویس درب تا درب در بهبود این روند سهمی داشته باشد.

خدمات پست‌بار برای مشتریان

چنانچه از سرویس پیشتاز برای ارسال بسته‌های پستی خود استفاده می‌کنید، با خدمات شرکت پستبار می‌توانید روند پستی خود را تسهیل کنید. پستبار در راستای رفاه هرچه بیشتر هموطنان مشغول به ارائه سرویس های متنوعی است که در ادامه به آنها می‌پردازیم.

ثبت سفارش در تمامی ساعات شبانه روز

برای استفاده از این سرویس، کافی است به سایت پستبار مراجعه کرده و پس از درج اطلاعات مرسوله ثبت سفارش خود را به پایان رسانید. با استفاده از ثبت سفارش اینترنتی در این سایت، امکان مدیریت بهتر زمان و برنامه ریزی برای مراسلات خود را خواهید داشت.

خدمات ارسال درب تا درب

ارسال بسته‌های پستی از باجه های مربوطه، خود مستلزم صرف وقت و هزینه است. توجه به رعایت محدودیت های اجتماعی و ریسک حضور در فضاهای بسته، مزایای استفاده از سرویس درب تا درب پستبار را بیش از پیش مشخص می‌کند. با ثبت سفارش در این سامانه مامورین جمع آوری، پس از مراجعه به محل اقامت شما، بسته پستی را تحویل گرفته و در صورت نیاز به بسته بندی، پس از ارائه خدمت مذکور، بسته شما را برای ارسال به دفاتر پست پیشتاز تحویل می‌دهند.

پس کرایه و COD در پست‌بار

یکی دیگر از خدمات پست‌بار، پس کرایه و COD است. در سرویس پس کرایه، پرداخت هزینه های ارسال به عهده گیرنده بوده و فرستنده هیچ‌گونه هزینه‌ای را متحمل نمی‌شود. اما در سرویس COD علاوه بر هزینه ارسال، پرداخت ارزش ریالی مرسوله نیز به عهده گیرنده می‌باشد.

خدمات COD بسیار مورد استفاده کسب و کارهای آنلاین بوده و منجر به افزایش اعتماد، ما بین فروشنده و خریدار می‌شود.

انتهای رپرتاژ آگهی

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس | قابی دیدنی از بازیگر زن پُرحاشیه در حرم امام رضا(ع)