تشکیل پرونده قضایی برای قصورکنندگان معضل زباله آستانه اشرفیه


تشکیل پرونده قضایی برای قصورکنندگان معضل زباله آستانه اشرفیه

رئیس کل دادگستری گیلان، با بیان اینکه همه شهرهای استان با بحران زباله مواجه هستند، گفت: برای قصورکنندگان معضل زباله آستانه اشرفیه پرونده قضایی تشکیل داده شده و با افراد خاطی برخورد جدی خواهیم کرد.

حجت الاسلام والمسلمین حمزه خلیلی در نشست حل مشکلات انباشت زباله شهرستان آستانه اشرفیه، با توجه به آیات قرآنی، یکی از خصوصیات و ویژگی های پیامبر اکرم(ص) را رحمة للعالمین بیان کرد و گفت: تعبیر آن این است که اگر دیگران درد می کشیدند او هم از درد دیگران دردمند و از خوشحالی آنان خوشحال می شد.

وی با بیان اینکه مشکل زباله تنها مختص شهرستان آستانه اشرفیه نبوده، بلکه تمام شهرهای استان گیلان با این بحران مواجه هستند، افزود: همه ما باید به مثابه حضرت رسول اکرم(ص) که درد و غصه مردم را برای خود می پنداشت، در راستای حل این مشکل قدم برداریم تا مردم به آرامش فکری و روحی برسند و از این بحران نجات یابند.

رئیس کل دادگستری گیلان خاطرنشان کرد: برای قصورکنندگان معضل زباله آستانه اشرفیه پرونده قضایی تشکیل داده شده و با افراد خاطی برخورد جدی خواهیم کرد.

حجت الاسلام خلیلی، با اشاره به اولویت رفع معضل زباله در استان گیلان ابراز امیدواری کرد: با استفاده از مجموع نظرات صاحب نظران و طی یک کارشناسی دقیق و علمی اقدامات لازم در خصوص حل مشکل زباله صورت خواهد گرفت.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گیلان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا