اخبار کوتاه از گچساران


اخبار کوتاه از گچساران

گچساران - ایرنا-فرمانده انتظامی گچساران گفت: ماموران پلیس آگاهی این شهرستان در قالب طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز ضمن هماهنگی با مرجع قضایی 41 هزار نخ سیگار خارجی قاچاق بدون مدارک گمرکی را کشف و ضبط کردند.

به گزارش ایرنا،سرهنگ محمد موسوی ارزش ریالی این مقدار سیگار کشف شده را بیش از یک میلیارد و۱۰۰میلیون ریال اعلام کرد و افزود: متهمان حامل این محموله قاچاق پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شدند.

وی با بیان اینکه در این رابطه ۲ نفر دستگیر شدند اضافه کرد: مبارزه بی امان با قاچاقچیان کالا و ارز و اخلالگران دراموراقتصادی در اولویت برنامه‌های نیروی انتظامی شهرستان قرار دارد.

فرمانده انتظامی گچساران از مردم خواست در صورت مشاهده هر گونه تخلف اقتصادی و قاچاق کالا به پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند.

احداث مرکز نگهداری کودکان

مدیر عامل بنیاد خیریه بچه‌های آسمان گفت: یک مرکز نگهداری کودکان بی سرپرست و بد سرپرست به همت بنیاد خیریه بچه‌های آسمان در شهرستان گچساران ساخته می شود.

مهرداد عبدی فر با بیان اینکه براساس برنامه ریزی انجام شده قرار است این مرکز در سه طبقه برای نگهداری و آموزش کودکان بی سرپرست و بدسرپرست ساخته شودافزود: این ساختمان ظرف 2 سال آینده با همکاری خیران و زیر نظر بهزیستی احداث خواهد شد.

ابراهیم قاسمی، رئیس اداره اواقاف و امور خیریه گچساران گفت: این طرح در زمین به مساحت ۱۸۰ متر مربع که توسط خانواده مرحومه حلیمه عربی وقف شده احداث می شود .

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کهگیلویه و بویراحمد

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


زشتی 9 ملکه زیبایی جهان بدون آرایش ! + عکس های قبل و بعد از مسابقه