یک انبار جُو احتکار شده در کرمانشاه کشف شد


یک انبار جُو احتکار شده در کرمانشاه کشف شد

کرمانشاه - ایرنا - معاون بازرسی و حمایت حقوق تولیدکنندگان و مصرف‌کنندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه  از کشف 13 تُن جُو احتکار شده در یکی از انبارهای سطح شهر کرمانشاه به ارزش 74 میلیون تومان خبر داد.

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا، «مسعود بیگلری» افزود: در پی گزارش هایی مبنی بر احتکار جُو در یکی از انبارهای سطح شهر، بازرسان صمت پس از انجام تحقیقات محلی، حدود ۱۳ تُن جُو احتکار شده را کشف و پرونده متخلف را برای پیگیری و صدور حکم به تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

او در ادامه از مردم خواست در صورت برخورد با هرگونه مورد مشکوک به احتکار، همچنین سایر تخلفات صنفی، مراتب را به شماره تلفن ۱۲۴ واحد رسیدگی به شکایات سازمان صمت استان اطلاع دهند.

چهار نانوایی متخلف در کرمانشاه جریمه شد

بیگلری همچنین با اشاره به بازدیدهای مستمر و دوره‌ای بازرسان صمت از واحدهای صنفی مانند نانوایی های سطح شهر گفت: برای چهار واحد خبازی متخلف، پرونده تخلف با عنوان گران‌فروشی و عرضه خارج از شبکه آرد دولتی تشکیل و جهت رسیدگی و صدور احکام لازم به تعزیرات حکومتی ارسال شده است.

او با اشاره به برگزاری جلسات شورای آرد و نان، از بازدیدهای روزانه بازرسان سازمان، صنعت، معدن و تجارت از واحدهای صنفی مانند خبازی به‌صورت مستمر خبر داد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کرمانشاه

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


طلاق روناک یونسی از شوهر دومش ! / خانم بازیگر در کانادا مطلقه شد + عکس شوهران اول و دوم !