بنیاد مستضعفان یک دستگاه تانکر آبرسانی در اختیار آبفای چاراویماق گذاشت


مراغه- ایرنا- مسئول نهاد آبادانی و پیشرفت شهرستان چاراویماق گفت: بنیاد...
مراغه- ایرنا- مسئول نهاد آبادانی و پیشرفت شهرستان چاراویماق گفت: بنیاد مستضعفان در راستای تقویت و بهبود شبکه آبرسانی این شهرستان یک دستگاه تانکر آبرسانی با امکانات کامل را در اختیار مدیریت آبفای چاراویماق گذاشت.

آیت شاهی روز چهارشنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: بنیاد مستضعفان علاوه بر یک دستگاه تانکر آبرسانی با امکانات کامل، ۲۷ دستگاه پمپ الکتروموتور و ۲۰ کیلومتر لوله پلی اتیلن فشار قوی در مجموع به ارزش ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان را نیز در اختیار آبفا گذاشت.

وی افزود: با توجه به مشکلات زیرساختی در حوزه آبرسانی، امسال با تحویل ۲۷ دستگاه پمپ الکتروموتور کل نیاز شهرستان برای چند سال تامین و با خرید و تحویل ۲۰ کیلومتر لوله پلی اتیلن فشار قوی و دستگاه تانکر آبرسانی مجهز به اداره آب و فاضلاب بخشی از مشکلات موجود در این بخش مرتفع شد.

وی ابراز امیدواری کرد با سرمایه گذاری شرکت آب و فاضلاب استان و استفاده بهینه از امکانات تهیه شده در میان مدت مشکل آب شرب سالم قره آغاج و روستاهای شهرستان به صورت دائمی مرتفع شود.

چاراویماق با حدود ۳۲ هزار نفر جمعیت در ۱۵۰ کیلومتری جنوب شرق تبریز واقع است و جمعیت روستایی این شهرستان بیش از ۲۲ هزار نفری است؛ در این راستا بنیاد مستضعفان چند سالی است که با هدف محرویت زدایی و شناساندن پتاسیل‌های شهرستان در چاراویماق حضور پیدا کرده است

روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته