40 تُن کود شیمیایی در سرپل‌ذهاب کشف شد


40 تُن کود شیمیایی در سرپل‌ذهاب کشف شد

قصرشرین - ایرنا - فرمانده انتظامی سرپل‌ذهاب از کشف 40 تُن کود شیمیایی احتکار شده توسط عوامل انتظامی در یکی از واحدهای فروش محصولات کشاورزی این شهرستان خبر داد و گفت: ارزش این مقدار کُود، 230 میلیون تومان برآورد شده است.

سرهنگ منوچهر رضایی روز چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: در پی اخبار واصله مبنی بر اینکه فردی با هویت معلوم در امر خرید و فروش کود شیمیایی در یک واحد صنفی فعالیت می‌کند موضوع مورد رسیدگی قرار گرفت.

وی اظهار کرد: اکیپی از ماموران پلیس اطلاعات پس از هماهنگی با مقام قضایی به محل مراجعه کرده و در بازدید به عمل آمده از واحد فروش محصولات کشاورزی در یکی از میادین شهر، تعداد یک هزار و ۵۵۰ کیسه کود شیمیایی از نوع «سوپر فسفات و گوگرد گرانول و کود مرغی» در مجموع به ارزش بیش از ۲۳۰ میلیون تومان کشف و ضبط شد.

وی با بیان اینکه در این راستا پرونده قضایی تشکیل و موضوع تحت رسیدگی است، یادآور شد: مبارزه با بر هم زنندگان نظام اقتصادی و اخلال در بازار عرضه و تقاضا در دستور کار پلیس قرار دارد و هیچ گونه چشم پوشی و اغماضی صورت نمی‌گیرد.

سرهنگ رضایی تاکید کرد: برخی از افراد سودجو جهت کسب درآمد بیشتر اقدام به قاچاق و راه اندازی بازار سیاه می‌کنند و به اقتصاد کشور لطمه می‌زنند از این رو از عموم مردم خواست داریم در صورت مشاهده موارد مشکوک مراتب را با پلیس در میان بگذارند.

وی ادامه داد: مردم هرگونه مورد مشکوک، الحتکار، قاچاق و سوء استفاده را از طریق تماس با شماره تلفن ۱۱۰ فوریت های پلیسی و سامانه ۱۹۷ به ماموران انتظامی اطلاع دهند تا در کمترین زمان موضوع بررسی و با متخلفان احتمالی برخورد شود.

سرپل ذهاب با بیش از ۹۰ هزار نفر جمعیت در غرب کرمانشاه، دارای ۴۸ کیلومتر نوار مرزی با عراق است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کرمانشاه

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا