35 برنامه در هفته بسیج دانش‌آموزی قشم اجرا می‌شود


35 برنامه در هفته بسیج دانش‌آموزی قشم اجرا می‌شود

قشم- ایرنا- فرمانده ناحیه سپاه قشم گفت: به مناسبت هفته بسیج دانش آموزی 35 برنامه مختلف در شهرستان قشم برگزار می‌شود

سرهنگ امیری‌کیا فرمانده محترم سپاه ناحیه قشم روز پنجشنبه در جمع خبرنگاران افزود: این برنامه‌ها در موزه های مختلفی ازج مله علمی، فرهنگی، ورزشی و غیر آن برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: یادواره شهدای دانش‌آموز، خاطره‌گویی رزمندگان در مدارس و نشست بصیرت افزایی ویژه مدیران، معاونان، معلمان و دانش‌آموزان از جمله برنامه‌هایی است که برای هفته بسیج دانش‌آموزی پیش‌بینی شده است.

فرمانده سپاه قشم تصریح کرد: برگزاری حلقه‌های تربیتی صالحان درمدارس، حضور دانش آموزان در نماز جمعه و سرکشی ازخانواده شهدای دانش‌آموز از دیگر برنامه‌های این هفته است.

وی افزود: دیدار دانش آموزان نخبه با مسولان، سرکشی مسوولان از خانواده دانش‌آموزان برتر رتبه‌های کنکور و مراسم غبارروبی گلزار شهدای گمنام نیز در هفته بسیج دانش‌آموزی برگزار می‌شود.

35 برنامه در هفته بسیج دانش‌آموزی قشم اجرا می‌شود

امری‌کیا ادامه داد: هدف اصلی بسیج دانش آموزی تربیت جوان مومن، انقلابی و جهادی است تا به پشتوانه این جوانان نظام جمهوری اسلامی ارتقا و اعتلا روز افزون داشته باشد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: امروز تلاش و کوشش برای کسب موفقیت در زمینه های علمی، فرهنگی و دینی در جهت پاسداشت راه شهدا مهمترین وظیفه دانش‌آموزان محسوب می‌شود.

هشت آبان همزمان با شهادت حسین فهمیده به عنوان روز دانش‌آموز نامگذاری شده است و هرسال از هفتم تا ۱۳ آبان به عنوان هفته بسیج دانش‌آموزی برنامه‌های مختلفی در سراسر کشور اجرا می‌شود.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید


تاثیر شگفت انگیز رابطه جنسی بر زیبایی زنان