برای رسیدن به تمدن نوین اسلامی به هم افزایی واقعی و صادقانه نیاز داریم


برای رسیدن به تمدن نوین اسلامی به هم افزایی واقعی و صادقانه نیاز داریم

مدیرکل فرق و مذاهب سازمان تبلیغات اسلامی کشور گفت: برای آنچه که رهبری فرمودند که وحدت شاهراه رسیدن به تمدن نوین اسلامی است، به افق‌های بالا و هم افزایی واقعی و صادقانه نیاز داریم.

حجت‌الاسلام سیفائی امروز ششم آبان ماه در یازدهمین نشست گفتمان برادری در شهرستان قلعه گنج با حضور جمعی روحانیان و علمای اهل تسنن و تشیّع، سران طوایف استان، دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی و مسئولین ارشد استان کرمان گفت: تا رسیدن به وضعیت مطلوب مدنظر و مورد تاکید رهبر معظم انقلاب اسلامی در خصوص تقریب مذاهب و وحدت برادری فاصله داریم.

وی افزود: برای آنچه که رهبری فرمودند که وحدت شاهراه رسیدن به تمدن نوین اسلامی است، به افق‌های بالا و هم افزایی واقعی و صادقانه نیاز داریم.

مدیرکل فرق و مذاهب سازمان تبلیغات اسلامی کشور ادامه داد: هفته وحدت زمانی است که بیاندیشیم چگونه طی سال ما هم افزایی وحدت اسلامی باشد. تلاش صادقانه و با عدم ترس از هزینه دادن نیاز داریم.

وی گفت: وحدت مورد تاکید رهبری یک امر است و نباید فقط اخلاقی به آن نگاه کنیم.

به گزارش ایسنا، ۵ کارگروه تخصصی و علمی پیرامون وحدت شیعه و سنی، تبیین اندیشه‌های امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب در مورد اهل سنت، گروه‌های تکفیری و سلفی‌، رسانه‌های فعال اهل سنت و مباحث مرتبط با سرزمین اشغالی فلسطین با حضور علمای اهل شیعه و سنی در جریان دو روز همایش گفتمان برادری برگزار شده است.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کرمان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم/ جزئیاتی از سرقت صندوق امانات بانک ملی