واحدهای اقتصادی خراسان جنوبی اطلاعات خود را در سامانه جامع تجارت ثبت کنند


واحدهای اقتصادی خراسان جنوبی اطلاعات خود را در سامانه جامع تجارت ثبت کنند

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی گفت: واحدهای تولیدی، توزیعی و صنفی با ثبت اطلاعات خود در سامانه جامع تجارت به تنظیم بازار و حمایت از تولید داخلی کمک کنند.

عباس جرجانی، شب گذشته ۶ آبان به رسانه‌های گروهی اعلام کرد: به منظور شفاف سازی نظام تولید و توزیع و همچنین کنترل قیمت‌ها در کشور کلیه تولید کنندگان و عرضه کنندگان کالا می بایست اطلاعات مربوط به تولید، توزیع و نگهداری کالاهای خود را در سامانه‌های جامع تجارت و جامع انبارها ثبت کنند.

به گزارش ایسنا، به نقل از سازمان صنت خراسان جنوبی، وی ادامه داد: کلیه واحدهای اقتصادی استان شامل واحدهای تولیدی، صنعتی، معدنی، صنفی، فروشگاه‌های زنجیره‌ای، شرکت‌های پخش، کسب و کارهای مجازی و… که کالایی را تولید و عرضه می‌کنند مکلفند تا 10 آبان ماه جاری در سامانه جامع تجارت ثبت نام نموده و اطلاعات مربوط به تولید و محل نگهداری کالاهای خود را ثبت نمایند تا در آینده دچار مشکل نشوند.

وی تصریح کرد: واحدهای تولیدی و توزیعی که قبلا در سامانه ثبت نام نموده اند نیز می بایست با مراجعه به سامانه مذکور نسبت به ثبت اطلاعات خود و بروز رسانی موجودی انبارهای خود اقدام نمایند.

جرجانی خاطر نشان کرد: پس از پایان مهلت مقرر و در صورت عدم انجام این تکلیف قانونی، علاوه بر عدم امکان تخصیص مواد اولیه و کالا با متخلفان بر اساس نوع تخلف تحت عنوان عرضه خارج از شبکه، احتکار و قاچاق کالا در چارچوب قوانین تعزیرات حکومتی، نظام صنفی و قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز برخورد قانونی انجام می‌شود.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خراسان جنوبی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس/ عاشقانه جدید آناهیتا همتی و همسر دکترش