مشخصات فنی و قیمت شیائومی ردمی نوت 11 پرو پلاس / Xiaomi Redmi Note 11 Pro Plus


مشخصات فنی و قیمت شیائومی ردمی نوت 11 پرو پلاس / Xiaomi Redmi Note 11 Pro Plus

گجت نیوز (https://gadgetnews.net) در این پست به بررسی امکانات، مشخصات فنی و قیمت شیائومی ردمی نوت 11 پرو پلاس / Xiaomi Redmi Note 11 Pro Plus، گوشی جدید شیائومی می‌پردازیم. اگر می‌خواهید یک گوشی عالی با امکاناتی غنی داشته باشید، ولی نمی‌خواهید برای خرید آن به اندازه یک پرچمدار گران قیمت هزینه کنید، ما به شما گوشی شیائومی... نوشته مشخصات فنی و...

در این پست به بررسی امکانات، مشخصات فنی و قیمت شیائومی ردمی نوت ۱۱ پرو پلاس / Xiaomi Redmi Note 11 Pro Plus، گوشی جدید شیائومی می‌پردازیم.

اگر می‌خواهید یک گوشی عالی با امکاناتی غنی داشته باشید، ولی نمی‌خواهید برای خرید آن به اندازه یک پرچمدار گران قیمت هزینه کنید، ما به شما گوشی شیائومی ردمی نوت ۱۱ پرو پلاس را معرفی می‌کنیم. شیائومی شب گذشته از گوشی‌های سری ردمی نوت ۱۱ رونمایی کرد که در رأس آن‌ها مدل Redmi Note 11 Pro Plus قرار گرفته است.

این گوشی می‌تواند تلفیقی از امکانات یک گوشی پرچمدار و ارزشمند با برچسب قیمتی مناسب باشد. محصولی که شاید خیلی‌ها را جذب خودش کند و این باعث شود کاندیدای دریافت لقب پرفروش‌ترین گوشی سال باشد. سازنده چینی در این گوشی از سخت افزاری استفاده کرده که به راحتی می‌تواند تمام میان‌رده‌های بازار را مغلوب کند.

یک نمایشگر بزرگ ۶.۶۷ اینچی فول اچ دی AMOLED با نرخ رفرش ۱۲۰ هرتزی، چیزی نیست که به راحتی بتوان در گوشی‌های میان‌رده پیدا کرد. ولی این گوشی از آن برخوردار است. این نمایشگر از استاندارد HDR10 نیز پشتیبانی می‌کند تا نهایت لذت را از تماشای محتوای چندرسانه‌ای در آن ببرید. همچنین گوریلا گلس ۵ هم وظیفه محافظت کردن از آن را بر عهده دارد تا خیالتان بابت هرگونه آسیب‌دیدگی اتفاقی آسوده باشد.

مشخصات فنی و قیمت شیائومی ردمی نوت 11 پرو پلاس / Xiaomi Redmi Note 11 Pro Plus

در قلب تپنده این گوشی چیپست Dimensity 1200 5G مدیاتک نهفته است که ۸ گیگ رم و ۲۵۶ گیگ حافظه داخلی آن را همراهی می‌کنند. در بخش نرم افزاری این گوشی نیز اندروید ۱۱ با پوسته سفارشی MIUI 12.5 نصب است. شاید باتری ۴،۵۰۰ میلی‌آمپر ساعتی این گوشی از باتری ۵،۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی دو نسخه دیگر این خانواده کوچک‌تر باشد، ولی با توان دو برابری ۱۲۰ وات شارژ می‌شود. این باعث شده گوشی تنها در عرض ۱۵ دقیقه به شارژ ۱۰۰ درصد برسد! این سرعت شارژی است که حتی بسیاری از گوشی‌های پرچمدار گران قیمت بازار مثل آیفون ۱۳ اپل هم آن را ارائه نمی‌کنند. یکی دیگر از ویژگی‌های جذاب این گوشی، دوربین سه‌گانه ۱۰۸ مگاپیکسلی پشتی آن است که می‌تواند عکس‌های شگفت‌انگیزی را با یک سنسور ۱/۱.۵۲ اینچی ثبت کند.

مشخصات فنی و قیمت شیائومی ردمی نوت 11 پرو پلاس / Xiaomi Redmi Note 11 Pro Plus

در ادامه به بررسی مشخصات فنی و قیمت شیائومی ردمی نوت ۱۱ پرو پلاس می‌پردازیم.

جدول مشخصات فنی Redmi Note 11 Pro Plus

بدنه۸.۳ میلی‌متر/ ۲۰۴ گرم/ گواهی ضد آب IP53
نمایشگر۶.۶۷ اینچی/ ۱۰۸۰×۲۴۰۰ پیکسل یا فول اچ‌دی پلاس/ پنل AMOLED/ نرخ رفرش ۱۲۰ هرتز
پردازندهMediatek Dimensity 920 5G/ هشت هسته‌ای ۲.۵ گیگاهرتزی / ۶ نانومتری
حافظه۶/۸ گیگ رم/ ۱۲۸/۲۵۶ گیگ حافظه
نرم افزاراندروید ۱۱/ رابط کاربری MIUI
اتصالاتوای فای ۸۰۲.۱۱/a/b/g/n/ac / بلوتوث ۵ / GPS
دوربین پشتیسه‌گانه۱۰۸ مگاپیکسلی، ۲۶ میلی‌متری (واید)، فوکوس خودکار تشخیص فاز dual pixel۸ مگاپیکسلی، اولترا واید، ۱۲۰ درجه‌ای۲ مگاپیکسلی ۵۰ میلی‌متری، f/2.4، تله فوتو
دوربین جلو۱۶ مگاپیکسلی، فیلمبرداری ۱۰۸۰p با نرخ ۳۰fps
اسپیکراسپیکرهای استریو تنظیم شده توسط JBL
پورت شارژUSB‌ تایپ C
باتری۴،۵۰۰ میلی‌آمپر ساعتی/ شارژ سریع ۱۲۰ وات (شارژ ۱۰۰ درصدی در ۱۵ دقیقه)
رنگ‌بندیمشکی (Mysterious Black)سبز (Forest Green)بنفش (Timeless Purple)

قیمت شیائومی ردمی نوت ۱۱ پرو پلاس

شیائومی گوشی جدیدش را در سه نسخه با پیکربندی حافظه متفاوت وارد بازار می‌کند. نسخه پایه این گوشی که ۲۹۷ دلار قیمت دارد، ۶ گیگ رم + ۱۲۸ گیگ حافظه را ارائه می‌کند. دومین نسخه با ۸ گیگ رم + همین میزان حافظه ۳۲۸ دلار است. و اما بالارده‌ترین نسخه این گوشی با ۸ گیگ رم و ۲۵۶ گیگ حافظه ۳۵۹ دلار قیمت خواهد داشت.

منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

چگونه سوانح هوایی سرنوشت سیاسی کشورها را تغییر داد؟