خطبه‌های نمازجمعه بهاباد، مهریز و تفت


خطبه‌های نمازجمعه بهاباد، مهریز و تفت

یزد – ایرنا- امام جمعه بهاباد با گرامیداشت هفته بسیج دانش آموزی این مناسبت را فرصتی برای تجدید میثاق با 36 هزار شهید دانش آموز و شاگردان مکتب روح الله دانست و گفت : فرهنگ بسیج در امتداد ولایت مداری است.

به گزارش ایرنا ، حجت الاسلام علی اکبر ابراهیمی بشکانی درخطبه های نماز جمعه این هفته بهاباد اظهار داشت: شهدای دانش آموز در طول هشت سال دفاع مقدس در کنار دیگر اقشار جامعه با شهادت خود ، نظام اسلامی را بیمه کردند.

حجت الاسلام ابراهیمی بشکانی افزود: آمار قابل توجه شهدای دانش آموز در دفاع مقدس گویای این واقعیت است که درس مدرسه با مشق عشق عجین شده و درهم آمیخته است.

وی همچنین با بیان اینکه پس گذشت چهار دهه از عمر انقلاب اسلامی آمریکا نتوانسته نقشه های خود را برای ایران به اجرا درآورد، افزود : باید قدر نظام جمهوری اسلامی را بدانیم که برای همیشه دست بیگانگان را از تعدّی به خاک ایران برچید.

امام جمعه بهاباد در خصوص سفراستاندار یزد به بهاباد نیز گفت: ازاستاندار انتظارداریم درخصوص ساخت بیمارستان ۹۶ تختخوابی بهاباد که مجوز آن نیز صادر شده است، با توجه به نیاز ضروری شهروندان به این مرکز درمانی اقدامات عاجل صورت گیرد.

مرکزشهرستان ۲۰ هزار نفری بهاباد درفاصله ۲۰۰ کیلومتری جنوب شرقی شهر یزد قراردارد.

امام‌جمعه مهریز: حمله سایبری به سامانه سوخت درایت مردم و مسئولان خنثی شد

امام‌جمعه مهریز با بیان اینکه دشمنان برای ضربه‌زدن به اصل نظام و انقلاب‌اسلامی از انواع دسیسه‌ها استفاده می‌کنند،گفت: حمله سایبری به سامانه هوشمند سوخت همکاری خوب مردم و مسئولان به درستی مدیریت و خنثی شد.

به گزارش ایرنا، حجت‌الاسلام عبدالرضا محی‌الدینی در خطبه‌های نمازجمعه این هفته مهریز افزود: در چهار دهه گذشته استکبارجهانی برای رسیدن به اهداف شوم خود و ضربه‌زدن به نظام اسلامی و انقلابی از انواع توطئه‌ها و جنگ‌های ترکیبی استفاده کرده است.

وی با تاکید بر تقویت پدافند غیرعامل تصریح کرد: دشمنی کفرجهانی تا هنگامی که ملت ایران بر اصول و ارزش‌های دینی و انقلابی خود پافشاری می‌کند ادامه داد و تمامی توطئه‌های آنان تا کنون منجر به شکست شده است.

رییس شورای فرهنگ عمومی مهریز یاد و خاطره شهدای انقلاب‌‍اسلامی به خصوص شهید حسین فهمیده،و روز بسیج دانش‌آموزی و روز تشکیل انجمن‌های اسلامی را گرامی داشت و ترویج فرهنگ شهادت را در جامعه خواستار شد.

مرکز شهرستان مهریز در ۳۰ کیلومتری جنوب شهر یزد قرار دارد.

امام جمعه موقت: دشمن با تشدید توطئه‌ها در صدد تحت تأثیر قراردادن مذاکرات وین است

امام جمعه موقت تفت گفت: دشمنان در روزهای اخیر توطئه هایی را در منطقه تشدید کرده اند تا مذاکرات وین را تحت تأثیر قرار دهند و از این طریق جمهوری اسلامی ایران از حقوق خود کوتاه بیاید.

به گزارش ایرنا، آیت الله سید محمدرضا مدرسی در خطبه های این هفته نمازجمعه شهر تفت افزود: امیدواریم مسوولان تحت تأثیر این توطئه ها و فشارها قرار نگیرند و بدانند که با نصرت الهی می توان بر توطئه های دشمنان پیروز شد.

عضو فقهای شورای نگهبان حمله سایبری به جایگاه های سوخت کشور را از توطئه های استکبار جهانی علیه جمهوری اسلامی عنوان کرد و اظهار داشت: دشمنان نمی توانند استقلال کشور و تاثیرپذیری دیگر کشورها از ایران را تحمل کنند.

وی ادامه داد: قبل از انقلاب کشور در قبضه قدرت آمریکا و انگلیس بود و مسوولان آن وقت بدون اجازه این دو کشور آب نمی خوردند ولی اکنون کشور مستقل شده است.

آیت الله مدرسی به خانواده ها توصیه کرد به صورت هوشمندانه مراقب فعالیت نوجوانان در فضای مجازی باشند، افزود: یکی از جاهایی که دشمن هدف قرار داده است اثرگذاری بر نوجوانان و جوانان ما از طریق فضای مجازی است.

وی تصریح کرد: یکی از نیازهای اساسی کشور در این زمان باران است ولی قبل از اقامه نماز باران و درخواست بارش باران باید مردم قدردان نعمت های خود باشند و از آن شکرگزاری کنند.

عضو مجلس خبرگان رهبری از امام جمعه تفت خواست تا در وقت مناسب در این شهرستان نماز باران اقامه شود تا خداوند رحمت خود را بباراند.

در ۷ نقطه شهری و روستایی شهرستان تفت نمازجمعه اقامه می شود.

مرکز شهرستان ۵۰ هزار نفری تفت در ۲۰ کیلومتری جنوب غربی شهر یزد قرار دارد.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

20 متن و پیام تبریک تولد پسرم