قیمت و مشخصات تویوتا سکویا مدل 2022


قیمت و مشخصات تویوتا سکویا مدل 2022

تویوتا سکویا 2022 سه ردیفه و هشت‌نفره چند روزی است که معرفی شده و البته که این شاسی‌بلند فول سایز تغییر چندانی نکرده و این مایه شرمساری است. شورولت سابربن و تاهو، فورد اکسپدیشن و نیسان آرمادا در بحث فروش موفق‌تر از سکویا ظاهر شده‌اند. این خودروها اخیراً به‌روز شده‌اند و درحالی‌که نسل جدید توندرا … The post قیمت و مشخصات تویوتا سکویا مدل 2022...

تویوتا سکویا ۲۰۲۲ سه ردیفه و هشت‌نفره چند روزی است که معرفی شده و البته که این شاسی‌بلند فول سایز تغییر چندانی نکرده و این مایه شرمساری است. شورولت سابربن و تاهو، فورد اکسپدیشن و نیسان آرمادا در بحث فروش موفق‌تر از سکویا ظاهر شده‌اند. این خودروها اخیراً به‌روز شده‌اند و درحالی‌که نسل جدید توندرا چند هفته‌ای است معرفی شده اما نسل فعلی سکویا از سال ۲۰۰۷ تاکنون و با همین شمایل در بازار حضور دارد. در بخش پیشرانه تغییری وجود ندارد و این خودرو همچنان با پیشرانه ۸ سیلندر ۵.۷ لیتری عرضه می‌شود. این پیشرانه قدرت ۳۸۱ اسب بخاری خود را به گیربکس ۶ سرعته تحویل می‌دهد. سکویا فقط به‌صورت چهار چرخ محرک در دسترس است.

قیمت و مشخصات تویوتا سکویا مدل 2022

مدل سال ۲۰۲۲ این خودرو شاهد بازگشت تریم نایت شِید ادیشن بوده و تریم مشکی بدنه و کابین باعث تمایز آن می‌شود. دیگر تریم های این خودرو شامل مدل‌های SR5، TRD اسپورت، TRD پرو لیمیتد و پلاتینیم هستند. رنگ جدید صدفی چیل جایگزین رنگ‌های سفید و صدفی قبلی شده است. مدل نایت شید هم فقط با رنگ جدید صدفی چیل، خاکستری متالیک و مشکی متالیک در دسترس است.

قیمت و مشخصات تویوتا سکویا مدل 2022

بزرگ‌ترین نکته درباره سکویا ابعاد بزرگ و فضای کابین است. این خودرو را می‌توان به‌صورت هفت‌نفره و با صندلی‌های کاپیتانی ردیف دوم سفارش داد. فضای پای ردیف دوم این خودرو زیاد بوده و تویوتا دراین‌باره می‌گوید فضای پای سکویا با سدان های لوکس فول سایز قابل‌مقایسه است. این صندلی‌ها همچنین می‌توانند به‌صورت تخت تا شوند که این امر ورود و خروج به ردیف سوم را آسان‌تر می‌کند. از نظر فضای بار نیز مشکلی وجود ندارد و حتی با خواباندن صندلی‌ها می‌توان به فضایی دست یافت که بزرگ‌تر از فضای یک قایق کایاک متوسط است. درب پشتی برقی نیز به راحتی حمل‌ونقل اشیا کمک می‌کند.

قیمت و مشخصات تویوتا سکویا مدل 2022

مدل TRD پرو نیز بازگشته و به عنوان خشن‌ترین نسخه این خانواده انجام‌وظیفه می‌کند. این خودرو دارای شوک‌های فاکس است که معمولاً نرم عمل می‌کنند اما در زمان روبرو شدن با موانع عملکرد بهتری دارند. نوشته بزرگ‌تر تویوتا روی جلوپنجره، مه شکن‌های متفاوت، فلاپ های جلو و عقب، رینگ‌های متفاوت و… جزو عناصر خاص این نسخه از سکویا هستند. سیستم اگزوز جدید نیز باعث بهبود صدای تولیدی شده اما تویوتا همچنان از سیستم لغو صدا برای بهبود فضای کابین استفاده کرده است. داخل کابین سکویا TRD پرو صندلی‌های چرمی با دوخت قرمز، لوگوهای خاص این تریم و کف‌پوش‌های چهارفصل بکار رفته است.

قیمت و مشخصات تویوتا سکویا مدل 2022

تمامی مدل‌ها به‌صورت استاندارد از نمایشگر ۷ اینچی و سیستم صوتی با ۸ بلندگو، اندروید اتو و اپل کارپلی استفاده می‌کنند اما در مدل‌های لیمیتد سیستم صوتی با ۱۲ بلندگو، ناوبری و تشخیص صوتی بکار رفته است. در مدل‌های فول هم سیستم صوتی JBL با ۱۴ بلندگو وجود دارد. قیمت تویوتا سکویا ۲۰۲۲ از ۵۰۵۰۰ دلار شروع شده که ۴۰۰ دلار بیشتر از سال پیش است. مدل‌های TRD اسپورت و لیمیتد نیز به ترتیب ۵۳۲۱۵ و ۵۹۵۲۰ دلار قیمت دارند. برای مدل‌های نایت شید، TRD پرو و پلاتینیم نیز باید ۶۰۶۰۵، ۶۴۶۲۵ و نهایتاً ۶۶۵۵۰ دلار پرداخت کرد.

قیمت و مشخصات تویوتا سکویا مدل 2022

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خودرو

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا