نماینده ولی فقیه در هرمزگان: ایران امن ترین آسمان منطقه را دارد


نماینده ولی فقیه در هرمزگان: ایران امن ترین آسمان منطقه را دارد

بندرعباس - ایرنا - نماینده ولی فقیه در هرمزگان گفت: امروز به برکت وجود انقلاب اسلامی و حضور نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران، آسمان کشورمان امن‌ترین آسمان منطقه است.

حجت الاسلام والمسلمین محمد عبادی زاده روز چهارشنبه در دیدار با فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران افزود: در ادامه افزود: باید از ظرفیت های موجود در استان اعم از امامان جمعه و جماعات برای جذب نیرو های توانا استفاده کنیم تا بتوانیم هر چه سریعتر نیرو های جوان انقلابی را آموزش دهیم.

فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران هم در این دیدار گفت: سعی ما بر این است تا آن جایی که می توانیم ارتباط و تعامل چشمگیر و دوسویه ای بین نیروهای لشکری و کشوری برقرار شود و برای دستیابی به اهداف نظام جمهوری اسلامی ایران باید درک مناسبی از همکاری این دو نیرو داشته باشیم.

امیر سرتیپ خلبان حمید واحدی افزود: اگر در یک نظام، بخشی از آن ناهماهنگ باشد کل نظام تحت تاثیر قرار می‌گیرد، لذا مسوولان باید در هر پست ومقامی خود را سرباز ولایت بدانند و برای سربلندی انقلاب اسلامی تمام تلاششان را به کار گیرند و برای رشد و ارتقاء بیش از پیش به همکاری نیروهای لشکری و کشوری نیازمندیم.




تصاویر | سریع‌ترین 0 تا 100 خودروهای زمین