امام جمعه: شهردار جدید خرمشهر به اوضاع نابسامان شهر رسیدگی کند


امام جمعه: شهردار جدید خرمشهر به اوضاع نابسامان شهر رسیدگی کند

آبادان - ایرنا - امام جمعه خرمشهر مهمترین خواسته مردم را اصلاح ساختار شهرداری دانست و گفت: شهردار جدید خرمشهر به اوضاع نابسامان این شهر رسیدگی کند.

به گزارش ایرنا حجت‌الاسلام محمدجواد عادل‌پور در آیین عبادی سیاسی نماز جمعه خرمشهر اظهارداشت: شهرداری خرمشهر در سال‌های اخیر به دلیل معیوب بودن ساختار نتوانسته است رضایت‌مندی مردم، مسوولان و کارکنان خود را کسب کند.

وی ایجاد نظم و انضباط مالی و حقوقی، شفافیت در هزینه‌ها، جذب پیمانکاران پاکدست و احترام به افکار عمومی را از خواسته‌های مردم خرمشهر از شهردار جدید این شهر خواند و افزود: آنچه مردم از شهردار می‌خواهند ضمن استفاده از ایده‌های نخبگان، سامان بخشیدن به اوضاع آشفته شهر است.

امام جمعه خرمشهر بیان کرد: شهردار باید ضمن کار جهادی و هماهنگی با شورای شهر بر اوضاع شهر نظارت دقیق داشته باشد؛ این امور باعث حمایت مردم از مجموعه شورا و شهرداری خواهد شد.

حجت الاسلام عادل پور در بخش دیگری از سخنانش ضمن قدردانی از حضور پرشور مردم در مراسم ۱۳ آبان گفت: حلاوت روز ۱۳ آبان با غرور، عزت و سرافرازی عملیات غرورآفرین سپاه در دریای عمان مصادف شد و این روز برای ما عزت و غرور و برای آمریکا یک ذلت بود.
وی افزود: این توطئه‌های آمریکا نشان می‌دهد در مذاکرات هسته‌ای دستش خالی است و قصد داشت امتیازی از این جریان داشته باشد که با شکست مواجه شد.
امام جمعه خرمشهر در بخش دیگر به تصویب قانون حمایت از خانواده در مجلس اشاره کرد و گفت: این قانون بسیار مهم است و باید به خوبی و انقلابی در تمام کشور اجرا شود و باعث ارتقای خدمات خانواده‌ها شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خوزستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم / خواستگاری واقعی مرد متاهل از مریم مومن ! / من زاپاس هیچ زنی نمیشم !