تاکید سلاجقه بر لزوم توجه به آموزش در سازمان محیط زیست


تاکید سلاجقه بر لزوم توجه به آموزش در سازمان محیط زیست

تهران - ایرنا - معاون رییس جمهوری و رییس سازمان حفاظت محیط زیست بر لزوم توجه به آموزش در تمام سطوح سازمان تاکید کرد.

به گزارش ایرنا از سازمان حفاظت محیط زیست،علی سلاجقه در مراسم معارفه سرپرست معاونت آموزش و مشارکت های مردمی این سازمان ضمن تشکر از دست اندرکاران این معاونت که تا کنون امور مجموعه را پیش برده اند، گفت: امیدواریم با انتصاب آقای مرادی مقوله آموزش در همه سطوح سازمان حتی در مورد مسئولان مورد توجه قرار گیرد.

وی افزود: از این معاونت انتظار می رود با استفاده از ظرفیت های موجود در جهت ارتقاء و آموزش، کارمندان و کارشناسان را در برنامه های آتی قرار داده و نهایت اهتمام را در این زمینه به کار بگیرند.

رئیس سازمان حفاظت محیط زیست در بخش دیگری از اظهارات خود به موضوع آموزش ها و مراودات بین المللی توسط کارشناسان اشاره کرد و گفت: در این حوزه حتما آموزش ها باید مبتنی بر حکمت، عزت، مصلحت و بر اساس سیاست‌های نظام انجام گیرد و کارشناسان در زمینه به‌روز بودن اطلاعاتشان حتما اهتمام جدی داشته باشند و این موضوع را در اولویت‌های آتی معاونت قرار دهند.

سلاجقه با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری در بحث منابع طبیعی خطاب به نورالله مرادی تاکید کرد: بنا بر فرمایش رهبر معظم انقلاب، فرهنگ منابع طبیعی باید به معارف عمومی تبدیل شود دقیقا در مقوله محیط زیست همین رویکرد باید در جریان باشد. از شما می خواهم از ظرفیت های سمن هایی که صادقانه و با مجوز و در چهارچوب قانون در کنار سازمان محیط زیست هستند استفاده شود و سازمان را در پیشبرد اهدافش کمک و یاری کنند.

معاون رئیس جمهوری از سوابق مرادی به خصوص در حوزه رسانه ابراز خرسندی کرد و گفت: امیدوارم ایشان با استفاده از ظرفیت و تجارب خود به خصوص در حوزه رسانه، در جهت ارتقاء و گسترش آموزش در سازمان نقش سازنده ای ایفا کند.

سلاجقه در حکمی نورالله مرادی را به عنوان سرپرست معاونت آموزش و مشارکت‌های مردمی سازمان حفاظت محیط زیست منصوب کرد.

پیش از این ژیلا مهدی آقایی سمت معاونت معاونت آموزش و مشارکت‌های مردمی سازمان حفاظت محیط زیست را بر عهده داشت.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید


طرح احیای نسل مارال در جنگل‌های ارسباران در حال انجام است