بهترین خانه بازی و مهدکودک دو زبانه ایران را بشناسید


بهترین خانه بازی و مهدکودک دو زبانه ایران را بشناسید

معرفی پیش دبستانی، خانه بازی و مهدکودک حضوری و آنلاین کیدو کیدز کلاب (ابرچارگوش) پیش دبستانی و مهدکودک آنلاین، حضوری و دوزبانه ابرچارگوش با نام تجاری کیدو کیدز کلاب از سال 1397 فعالیت خود را آغاز کرده است. کلاس های مهدکودک کیدو کیدز کلاب به دو صورت حضوری و آنلاین برگزار می شود. مهد کودک […]

معرفی پیش دبستانی، خانه بازی و مهدکودک حضوری و آنلاین کیدو کیدز کلاب (ابرچارگوش)

پیش دبستانی و مهدکودک آنلاین، حضوری و دوزبانه ابرچارگوش با نام تجاری کیدو کیدز کلاب از سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرده است. کلاس های مهدکودک کیدو کیدز کلاب به دو صورت حضوری و آنلاین برگزار می شود. مهد کودک کیدو کیدز کلاب فعالیت خود را از سال ۱۳۹۷ به صورت حضوری آغاز کرد. در سال ۱۳۹۹ کلاس های آنلاین را هم به مهدکودک خود اضافه کرد.

مهدکودک کیدو کیدز کلاب دارای امکانات فوق العاده و کاملی است. خانه بازی کودک این مجموعه بسیار حرفه ای تجهیز شده است. کلاس های آنلاین مهدکودک ابرچارگوش، با استقبال زیاد والدین روبه رو شد. مهد کودک کیدو کیدز کلاب تاکنون ۱۰ دوره موفق آنلاین برگزاری کرده است. این مجموعه در ابتدا کلاس های آنلاین خودر را در مهد کودک خود در مشهد با ۴۰ نفر کودک شروع کرده است و امروزه بالغ بر ۱۲۰۰ کودک در کلاس های مجازی مهدکودک ابرچارگوش شرکت می کنند.

وبسایت مهدکودک آنلاین و حضوری کیدو کیدز کلاب نیز جهت معرفی کامل مجموعه همراه با تصاویر خانه بازی و مهدکودک به آدرس https://kiddokidsclub.com در دسترس است. تصاویر استفاده شده در مطلب تماما مربوط به مهدکودک کیدو کیدز کلاب است.

یادگیری زبان دوم در مهدکودک کیدو کیدز کلاب

خانه بازی و مهدکودک کیدو کیدز کلاب در کلاس های خود زبان انگلیسی و فرانسوی را هم آموزش می دهد. مربیانی که در تمام کلاس های مهد کودک تدریس می کنند اکثرا در رشته های روانشناسی، مترجمی زبان یا ادبیات زبان انگلیسی تحصیل کرده اند. اگر شما در شهر مشهد نیستید، می توانید کودک خود را در کلاس های مجازی ثبت نام کنید. اطمینان داشته باشید که دستاورد و نتیجه کلاس های آنلاین مهد ابرچارگوش با کلاس های حضوری فرقی نخواهد کرد. مهدکودک کیدو کیدز کلاب سعی کرده است که حتی در بین آموزش های معمولی از زبان انگلیسی استفاده کند. یکی دیگر از مواردی که در این مهدکودک دوزبانه اهمیت دارد، تعامل کودکان است. مربیان سعی بر این دارند تا با کودکان تعامل زیادی داشته باشند.

بهترین خانه بازی و مهدکودک دو زبانه ایران را بشناسید

مهدکودک دوزبانه کیدو کیدز کلاب به خاطر رضایت و بازخورد مثبتی که از والدین و کودکان گرفته است؛ در حال آماده سازی افتتاح شعبه دوم مهدکودک هستند. با افتتاح شعبه دوم کیدو کیدز کلاب در مشهد، پذیرای کودکان بیشتری در خانه بازی و مهد کودک حضوری خواهد بود.

استفاده از روش تدریس های اسکوپ

روش تدریسhigh- scope یکی از روش های تدریس شاخص است . این روش در مکانی تدریس می شود که از سطح علمی بالایی برخوردار باشد. تدریس مربیان مهدکودک ابرچارگوش هم بر پایه روش های- اسکوپ است.

روانشناسی کودک

داشتن یک روانشناس در مهدکودک از لزومات است. مهد کودک دو زبانه کیدو کیدز کلاب، یک روانشناس مجرب و کاربلد دارد که از جهات مختلف شرایط مهدکودک را بررسی می کنند. در صورتی که کودکان مهد های حضوری یا آنلاین نیازی به مشاور داشته باشند، می توانند با دکتر کیمیا ریگی جلسه ای داشته باشند و مشکلات خود را بیان کنند. اگر شما در شهر مشهد نیستید، می توانید با استفاده از جلسات آنلاین با دکتر کیمیا ریگی ( روانشناس مجموعه ابرچارگوش) در ارتباط باشید.

خانه بازی کیدو کیدز کلاب مشهد

مهدکودک کیدو کیدز کلاب مشهد، مجهز به خانه بازی کودک است. خانه بازی، فضایی بهتر و مجهزتر برای فعالیت های کودکان است. این فضا موجب افزایش تحرک و انرژی کودکان می شود. خانه بازی ابرچارگوش مشهد با به روز ترین اسباب بازی های روز دنیا تجهیز شده است و ماهانه وسایل بازی جدیدی از کشور های مختلف در خانه بازی کیدو به کار گرفته می شود.

تمیزی اسباب بازی و نظافت خانه بازی از مسائلی است که برای بهترین خانه بازی مشهد بسیار مورد اهمیت است. وسایل و اسباب بازی های خانه بازی، روزی ۲ تا ۳ مرتبه شست و شو می شود. و محل خانه بازی هم به صورت کامل تمیز و ضدعفونی می شود. لازم است بدانید که نظافت و تمیزی خانه بازی به شکلی سختگیرانه قبل از شیوع ویروس کرونا بوده است زیرا سلامت و امنیت کودکان همیشه در اولویت بوده است. شاید بتوان گفت که کیفیت و نظافت مهد کودک و خانه بازی کیدو کیدز کلاب در خاورمیانه نظیر ندارد.

بهترین خانه بازی و مهدکودک دو زبانه ایران را بشناسید

در خانه بازی ، کودکان دوست دارند تا علاوه بر بازی های روزمره، هیجانی هم داشته باشند. به جز بازی هایی که توسط مربی طراحی و اجرا می شود؛ جعبه های جادویی وجود دارد که هر چند روز یک بار از داخل آن بازی های هیجان انگیز پیشنهاد می شود. کودکان با باز کردن جعبه های بازی جادویی، با یک بازی جذاب روبه رو می شوند و با دوستان خود مشغول به بازی می شوند.

وسایل و اسباب بازی هایی که در خانه بازی کیدو کیدز کلاب خریداری شده، قطعات ریز ندارد و تا حد امکان از خرید اسباب بازی هایی که ریز هستند خودداری شده است. خانه بازی ابرچارگوش، بخش های مختلفی دارد که هر کدام مخصوص انجام یک بازی است. در یک بخش خانه ای درست شده است تا دخترانی که مایل هستند “خاله بازی” کنند.

بهترین خانه بازی و مهدکودک دو زبانه ایران را بشناسید

بخشی دیگر به صورت مغازه طراحی شده است تا کودکان برای ” خرید و فروش” به آنجا بروند. بخشی از خانه بازی کودک، مزون لباس های مختلف است که کمک می کند تا کودکان با انواع لباس ها آشنا شوند. نکته ای که وجود دارد این است که کودکان می توانند اسباب بازی بخش های مختلف را با خود به بخش های دیگر ببرند. برای مثال از مغازه خریداری کنند و به خانه ببرند؛ یا لباس بخرند و برای خاله بازی خود استفاده کنند.

خانه بازی کیدو کیدز کلاب سعی کرده است تا از هر نظر در زمینه خود بهترین باشد و به عنوان بهترین خانه بازی مشهد شناخته شود. بهترین بودن در شهر مشهد لازمه رعایت نکاتی سخت است اما کیدو کیدز کلاب سعی دارد تا رضایت خانواده ها و کودکان را جلب کند. نظافت، مجهز بودن، به روز بودن و اهمیت دادن به راحتی کودکان از دلایلی است که برای بهترین خانه بازی در شهر مشهد بودن کفایت می کند.

مهد کودک آنلاین کیدو کیدز کلاب

در آذر ماه سال ۱۳۹۹ که کودکان کیدو کیدز کلاب نتوانستند به مهدکودک و خانه بازی رجوع کنند؛ و مهدکودک، کلاس های آنلاین خود را شروع کرد. در ابتدا قصد بر این بود که تنها برای کودکان کلاس های حضوری، برگزار شود. با گذر زمان و بازخورد مثبت والدین کلاس های آنلاین مهد کودک کیدو کیدز کلاب افزایش پیدا کرد و جمعیتی ۴۰ نفره به ۱۲۰۰ نفر در هر ماه تبدیل شد. در حال حاضر مهدکودک آنلاین کیدو کیدز کلاب بالغ بر ۱۲۰۰ نفر کودک در ماه ثبت نام دارد که این کودکان از سراسر جهان هستند. کودکانی از شهر مشهد و شهر های اطراف؛ یا حتی ایرانی های مقیم خارج در پیش دبستانی ابرچاگوش ثبت نام می کنند.

جهت مشاهده تصاویر بیشتری از نحوه برگزاری کلاس های آنلاین مهدکودک به لینک زیر مراجعه کنید.

کلاس های آنلاین مهدکودک کیدو کیدز کلاب عملکرد مثبتی داشته و توانسته است به خوبی رضایت کودکان و والدین را بگیرد. برای کلاس های آنلاین مهد کودک پک هایی تهیه شده است تا یادگیری و راحتی کودکان مطلوب باشد. این پک ها به سراسر ایران ارسال می شود؛ بسته های آموزشی مهد آنلاین کیدو کیدز کلاب شامل وسایلی است که کودک در طول دوره کلاس به آنها نیاز دارد. این وسایل شامل کاربرگ های مختلف، کتاب های رنگ آمیزی، برخی از ابزار های کاردستی و … می باشد.

بهترین خانه بازی و مهدکودک دو زبانه ایران را بشناسید

در کلاس های آنلاین مهدکودک کیدو کیدز کلاب، مباحث جذاب و فوق العاده ای تدریس می شود که کودکان را خسته نکند و تعامل با کودکان آنلاین حفظ شود. در کلاس های مهد آنلاین علاوه بر مباحث لازم، موسیقی، یوگا، زبان انگلیسی و فرانسوی و … تدریس می شود. مربیان مهد آنلاین بسیار فعال و پر انرژی هستند تا بتوانند کودکان را به کلاس های آنلاین جذب کنند. پس نیازی نیست نگران آنلاین بودن کلاس های کودک خود باشید.

مهدکودک ابرچارگوش سعی کرده است با استانداردهای خاصی جلو برود تا بتواند به بهترین مهد کودک آنلاین مشهد یا حتی ایران تبدیل شود. با بازخورد مثبتی که روز به روز از والدین و کودکان می گیرند، قطعا روزی به این درجه خواهند رسید.

در صفحه مقالات و مطالب آموزشی به بسیاری از سوالات درباره کلاس های آنلاین و حضوری پاسخ داده ایم که می توانید از طریق این لینک به آنها دسترسی داشته باشید

شاید برخی از والدین با آنلاین برگزار کردن کلاس های کودک خود مشکل دارند و کلاس های آنلاین را با بازخورد خوبی همراه نمی بینند. باید به شما این اطمینان را بدهیم که مهد آنلاین کیدو کیدز کلاب تمام شرایط را برای افزایش کیفیت دوره ها در نظر دارد. همچنین والدین باید در نظر داشته باشند که کودکان امروزی باید با کلاس های مجازی و آنلاین آشنایی پیدا کنند. عصر جدید نیازمند تکنولوژی است و نمی توان کودکان را از آن دور کرد .

پیش دبستانی یکی از دوره های مهم برای کودک است. این دوره به کودکان آمادگی ورود به مدرسه و مقطعی سخت تر را می دهد. والدینی که نگران فرزندان خود هستند و نمی خواهند کودک خود را به کلاس های حضوری پیش دبستانی بفرستند، مهد مجازی می تواند گزینه ای خوب و کاربردی باشد. با وجود پیش دبستانی و مهد کودک آنلاین کیدو کیدز کلاب نگران کلاس های آنلاین کودک خود نباشید. مهد آنلاین ابرچارگوش، با داشتن بیش از ۱۲۰۰ کودک از سراسر دنیا سعی دارد تا به بهترین مهد آنلاین ایران تبدیل شود و رضایت والدین را به مطلوب ترین درجه برساند.

ثبت نام پیش دبستانی و مهدکودک آنلاین و حضوری

فرایند ثبت نام در پیش دبستانی و مهد کودک آنلاین و حضوری، با خانه بازی متفاوت است. برای ثبت نام در خانه بازی نیاز است شما به صورت تلفنی یا حضوری با خانه بازی ابرچارگوش ارتباط بگیرید. شماره تماس ۰۵۱۳۷۶۲۳۶۲۸ ارتباط بگیرند. اما درمود ثبت نام پیش دبستانی حضوری، یا ثبت نام مهدکودک آنلاین سامانه جامعی طراحی شده است . برای ثبت نام در پیش دبستانی و مهدکودک ابرچارگوش می توانید از طریق لینک زیر وارد صفحه ثبت نام شوید و با وارد کردن شماره تماس و سایر مشخصات مورد نیاز، فرایند ثبت نام را طی کنید.

جهت ثبت نام در پیش دبستانی و مهدکودک کیدو کیدز کلاب، پس از ورود به سایت روی دکمه ثبت نام کلیک کنید.

ثبت نام در پیش دبستانی و مهد کودک کیدو کیدز کلاب هم به صورت ماهانه انجام می شود و هم به صورت سه ماهه. فرصت ثبت نام در بهترین پیش دبستانی و مهدکودک مشهد را به هیچ عنوان از دست ندهید.

امتیاز دهید: post

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه رسانه کودک

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


طلاق روناک یونسی از شوهر دومش ! / خانم بازیگر در کانادا مطلقه شد + عکس شوهران اول و دوم !