مدیرکل بحران: بندرعباس با یک باران چند میلی‌متری دچار مشکل می‌شود


مدیرکل بحران: بندرعباس با یک باران چند میلی‌متری دچار مشکل می‌شود

بندرعباس - ایرنا - مدیرکل مدیریت بحران استانداری هرمزگان گفت: شهر بندرعباس در زمینه دفع آب‌های سطحی با چالش روبه‌رو بوده و با یک بارندگی چند میلی‌متری دچار مشکل می‌شود.

مهرداد حسن زاده روز یکشنبه در بازدید از شهرک پیامبر اعظم (ص) بندرعباس افزود: مطالعه لازم برای رفع این مشکل انجام شده و انجام کار نیازمند اختصاص بودجه است.

وی ادامه داد: نامه‌ای در روزهای گذشته در همین خصوص به معاون وزیر کشور ارسال و شرایط را بیان کردیم و موضوع را دنبال می‌کنیم.

وی با بیان اینکه هم اکنون باران ملایمی در حال باریدن است، اضافه کرد: دستور کار فصل بارندگی از یک ماه قبل به اعضای ستاد بحران و به خصوص شهرداری‌ها ابلاغ شده و از آنها خواسته شده نسبت به لایروبی خورها، ورودی و خروجی دهانه پل‌ها و مسیرهای دفع آب‌های سطحی با توجه به مشکل‌ها و تجربه‌های حاصل از سال‌های قبل اقدام کنند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری هرمزگان افزود: براساس بررسی‌ها و بازدیدهای انجام شده اعضای ستاد مدیریت بحران این استان کارهای ابلاغ شده را انجام داده و یا در حال انجام آن‌ها هستند.

حسن زاده در خصوص بازدید از شهرک پیامبر اعظم (ع) شهر بندرعباس هم گفت: مردم ساکن چند ماه است که با مشکل ترکیدگی لوله فاضلاب روبه‌رو بودند که به مسوولان شرکت آب و فاضلاب دستور داده شد این مشکل را به سرعت حل کنند.

براساس پیش بینی هواشناسی هرمزگان ، نم نم باران از صبح امروز درسطح استان آغاز شده بنادر مسافری تعطیل ،سطح خیابان‌ها لغزنده و برق شهر بندرعباس هم قطع شده است.


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

آواز ماندگار؛ تمرین آواز استاد محمدرضا شجریان با همایون در 9 سالگی/ بنازم به این صدا ک...