ارتش اسرائیل شکاف امنیتی ایجاد کرد


ارتش اسرائیل شکاف امنیتی ایجاد کرد

اطلاعات و موقعیت های مکانی پایگاه های نظامی و حساس اسرائیل در یک اشتباه بزرگ ارتش این کشور، در اختیار عموم قرار گرفته است.

به گزارش اسپوتنیک، حساب توییتری اینتل اسکای (Intelsky) تحلیلگر تصاویر ماهواره‌ ای و ردیاب هواپیماها، از گاف بزرگ امنیتی اسرائیل خبر داد، مبنی بر اینکه ارتش این کشور به جای انتشار نقشه مراکز آزمایش کرونا، موقعیت جغرافیایی مراکز حساس نظامی خود را منتشر کرده است.

Well, most 🇮🇱 Israeli bases are now available for everyone as csv, kml and gpx extensions.https://t.co/qPddbnxkpk
Enjoy ;)#OSINT #GEOINT #IMINT https://t.co/0OwoB7ZO1p

— Intelsky (@Intel_sky) November 8, 2021

​حساب مذکور در همین رابطه با انتشار توییتی، نوشت: ارتش اسرائیل با انتشار نقشه‌ ای از سایت‌ های آزمایش کرونا در ماه می سال ۲۰۲۱ که موقعیت پایگاه‌ های مخفی و فضای پیرامونی دقیق پایگاه‌ های متعدد از جمله تأسیسات متعلق به نیروی هوایی ارتش و سرویس‌های اطلاعاتی نظامی را نشان می‌دهد، اشتباه امنیتی بزرگی مرتکب شده است.

اینتل اسکای در ادامه نوشت که اکنون موقعیت و آدرس این مکان‌ ها در دسترس همگان است.

خبر فوق در حالی منتشر شده است که پیشتر نیز زیرساخت‌ ها و سایت‌ های مهم و حیاتی این کشور طی یکی دو هفته اخیر هدف حملات سایبری متعدد از جمله حملات گروه‌ های هکری "عصای موسی" و "سایه سیاه" قرار گرفته‌ اند که طی این حملات، اطلاعات محرمانه و پایگاه‌ های داده بسیار به دست هکرها افتاده است که اقدام به انتشار آنها نموده‌ اند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خاورمیانه

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


آنچه که باید در مورد ویژگی‌های جدید واتس‌اپ بدانید