از توزیع 3 هزار بسته معیشتی تا کمک یک میلیارد تومانی مسجدی‌ها به محرومان


از توزیع 3 هزار بسته معیشتی تا کمک یک میلیارد تومانی مسجدی‌ها به محرومان

آیت الله شبیری زنجانی گفت: مسجد حضرت باقرالعلوم (ع) با تلاش کارگزاران آن، تاکنون بیش از سه هزار بسته ارزاق و هزار بسته لوازم التحریر و حدود یک میلیارد تومان هدیه نقدی را همسو با رزمایش مواسات میان نیازمندان توزیع کرده است.

آیت الله «سید جعفر شبیری زنجانی» در گفت‌ و‌ گو با خبرنگار گروه مسجد و کانون های مساجد خبرگزاری شبستان با بیان اینکه مسجد حضرت باقرالعلوم (ع) در سال 1379 در منطقه صادقیه تهران تاسیس شد، اظهار کرد: رویکرد ما در این مسجد از همان بدو تاسیس، تبدیل این خانه خدا به محور محله است به همین دلیل تعامل خوبی با شورایاری و مدیریت شهری در این منطقه از تهران داریم.

امام جماعت مسجد حضرت باقرالعلوم (ع) (واقع در تهران، صادقیه، خیابان سازمان آب، کوچه هشتم شمالی، کوچه یکم غربی) افزود: همانطور که احتمالا متوجه مساحت زیاد این مسجد شده اید، هنگام ساخت این مسجد، به وجود چنین فضای وسیعی برای برگزاری برنامه های متنوع در حوزه های مختلف اهتمام داشته ایم.

وی اضافه کرد: اعضای پایگاه بسیج و هیئت امنای مسجد حضرت باقرالعلوم (ع) کارگاه خیاطی را در دوره شیوع ویروس کرونا در این مسجد راه اندازی کردند که همه روزه کار تولید چند هزار ماسک در آن انجام می گرفت.

آیت الله شبیری زنجانی ادامه داد: مسجد حضرت باقرالعلوم (ع) با تلاش کارگزاران آن، تاکنون بیش از سه هزار بسته ارزاق و هزار بسته لوازم التحریر و حدود یک میلیارد تومان هدیه نقدی را همسو با رزمایش مواسات و همدلی که مقام معظم رهبری فرمودند میان نیازمندان توزیع کرد و ان شاءالله نوبت بعدی این کمک در ماه رجب، به دست خانواده های نیازمند می رسد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: مسجد حضرت باقرالعلوم (ع) در حوزه کارآفرینی علاوه بر تولید ماسک، زمینه اشتغال‌زایی را برای تعدادی از بانوان سرپرست خانواده نیز فراهم کرده است و در مواردی نیز برخی از جوانان این خانه خدا را برای دریافت وام های اشتغالزایی به مراکز مربوطه معرفی کردیم و در ابتدای امر، هر کاری که توانستیم برای رونق کار این افراد انجام دادیم.

پایان پیام/397

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بهترین و زیباترین شعر درباره جشن خودکار برای کلاس سوم و چهارم ابتدایی