فیلم تست و بررسی تیگو 8 پرو


تیگو 8 پرو جزو خودروهای جدید چری است که همزمان با بازارهای جهانی، توسط مدیران خودرو به ایران نیز عرضه شده است. تیگو 8 پرو را باید پرچمدار محصولات چری در ایران بدانیم که حال توسط مدیران خودرو ارایه شده و رسماً گران ترین خودروی چینی بازار ایران لقب...

فیلم تست و بررسی تیگو 8 پرو
فیلم های بررسی خودرو فیلم تست و بررسی تیگو 8 پرو
فیلم تست و بررسی تیگو 8 پرو
مشاهده فیلم در یوتیوب

تیگو 8 پرو جزو خودروهای جدید چری است که همزمان با بازارهای جهانی، توسط مدیران خودرو به ایران نیز عرضه شده است. تیگو 8 پرو را باید پرچمدار محصولات چری در ایران بدانیم که حال توسط مدیران خودرو ارایه شده و رسماً گران ترین خودروی چینی بازار ایران لقب گرفته است.

تیگو 8 پرو به یک پیشرانه 1.6 لیتری توربوشارژ مجهز شده که می تواند حداکثر 197 اسب بخار در 5500 دور و 290 نیوتن متر را در 2000 دور تولید کند. تمامی نیروی تولید شده به چرخ های جلو منتقل می شود. گیربکس نصب شده روی این خودرو 7 سرعته دوکلاچه تر (WDCT) است و برخلاف خودروهایی نظیر تیگو 7 و یا فیدلیتی مشکل گیربکس های خشک که در ترافیک های سنگین داغ می کردند را ندارد. تیگو 8 پرو از نظر ابعاد بسیار شبیه به هیوندای سانتافه است و یک خودروی 7 نفره است.

تیگو 7 پرو خودروی بسیار کاملی از نظر تجهیزات رفاهی است و روی آن دوربین 360 درجه، دو صفحه نمایش بزرگ 12.3 اینچی، سیستم کنترل بین خطوط KLA، کروز کنترل تطبیقی، و یا کیسه های هوا در سرتاسر شیشه‌های جانبی است.

یکی از موارد جالب در مورد تیگو 8 پرو، استفاده از فیلترهای تهویه مطبوع N95 است که می تواند فضای داخل کابین را به خوبی از ویروس کرونا خالی کند.

در بالا می توانید فیلم تست و بررسی تیگو 8 پرو را مشاهده کنید که معرفی کاملی از این خودرو است و نقاط قوت و ضعف آن گفته شده است.

عکس ها

(برای بزرگنمایی تصاویر زیر ، روی آنها کلیک کنید)

برچسب ها:
نظرات
پاسخ به:
پاسخ به:
hello
نام
ایمیل
متن پیام
ارسال ایمیل وارد شده اشتباه است
فیلم تست و بررسی تیگو 8 پرو در حال ارسال ...
علی 1400/8/21
پاسخ
میتونید خرت و پرتاتونو بزارید توش😂😂😂
خسته نباشید مثل همیشه عالی
عرشیا 1400/8/21
پاسخ
واقعا پیشرفت بزرگی کرده چری
سروش 1400/8/21
پاسخ
حتی یک هزارم آپشن ها رو هم نگفت . کلا هیچی نگفت . حرف نمیزد اصلا .
احسان 1400/8/22
پاسخ
حرفی نمی مونه . این همه پیشرفت . تا ١٥٠ عین آب خوردن رفت .
ماشین باز 1400/8/22
پاسخ
فکر نمیکردم این ماشین اینقدر همه چیز تموم و فوق العاده باشه!
واقعا به طرز عجیب غریبی خودرو سازی چین پیشرفت کرده و اگه بگیم دیگه رقیب سرسخت شدن برا کره ایا الکی نگفتیم!
واقعا پخته شدن دمشون گرم
رضا 1400/8/22
شما اینو با کره ای های ۶ سال پیش که تو ایرانن مقایسه نکن تازه در مقابل اونا هم کم میاره چه برسه به جدید های کره ای شما اپشنا و مشخصات فنی سانتافه و سورنتو جدید رو ببین حتی این ۲۰۱۷ ها هم که تو ایرانن هر چی این داره رو دارن
zak2012 1400/8/22
کره ؟! اینها همش بزک هست وگرنه باطنش رو خدا میدونه 🤣🤣🤣 کره داره با اروپایی ها رقابت میکنه
ماهان 1400/8/22
پاسخ
قیمتش مگه چقدره که با سانتافه‌ی ۲ تومنی مقایسش میکنید؟
بررسی عالی
(Saeed(peugeot 1400/8/22
پاسخ
عشقی محسن آل طه خداوکیلی .....

یکی خرت و پرت و خوب اومدی ....
یکی اونجا که میخواستی شتاب بگیری ، گفتی اون سانتافه mpi رو ؛ اونو که قطعا میزنهههههه😂😂😂😂

میدونم چرا یه درگ نذاشتید ؛ چون سانتافه رو جوری میزد به قول خودت ؛ که میشد فاصله بین دو خودرو تا پایان خط درگ ۴۰۰ متر یه چای خورد تا سانتافه برسه ....
کامیار 1400/8/22
پاسخ
واقعا ماشین بینظیره... توی این رنج قیمتی که اعلام کردن _(1300) فکر نکنم رقیبی داشته باشه. بنده واسه تست درایوش رفتم واقعا عالی بود... یه سیستم کمک راننده داره که به صورت فرمان صوتی دستورات را اجرا میکنه از روشن کردن سیستم تهویه تا باز کردن سانروف و ... نرمی و هندلینگ عالی داره و سر پیچ چسبندگی قابل قبولی داره و توسط قهرمان فرمول یک ایران هم همون روز تست شد... در کل حرفی برای گفتن نمیمونه
محسن 1400/8/29
ایران فرمول1 داره که قهرمان داشته باشه؟!
نیما 1400/8/22
پاسخ
یه چرخ همون سانتافه میرزه به این ماشین با این هیکل تک دیفرانسیل باشه؟البته تو رنج قیمت ۱۲۰۰ تا ۱۳۰۰ بد نیست الان سانتافه ۲۰۱۸ صفر بالای ۲۸۰۰
سروش 1400/8/23
اتفاقا یه تایر کانتیننتال تیگو هشت به کل ماشینای کره ای توی ایران ، میارزه .
محمد 1400/8/27
یک حلقه 225 سانتافه که هانکوک هستش قیمتش 3/5 میلیونه . یک حلقه 225 تایر کنتیننتال تیگو 8 قیمت تقریبا 8/5 میلیونه لطفا بدون اطلاعات و تعصبی صحبت نکنید . این ماشین به روز و صفر هستش و اون سانتافه ماله 7 و 8 ساله پیشه. اشکالی نداره تیگوه یا هر ماشینه چینی دیگر رو با کیا و هیوندا هم رنج خودش مقایسه کنی.همه ما میدونیم برند کیا خیلی بهتر از چری هستش ولی ایا میشه مثلا کیا پراید 20 سال پیش رو با تیگو صفر الان مقایسه کرد؟
سینا 1400/8/22
پاسخ
این سیستم خودران نیست این رادار. بین خطوط و کروز هوشمنده که با هم فعال شده که شما داخل سانتافه و سورنتو هم اینکا رو انجام بدی همین میشه
سروش 1400/8/23
این ماشین ، سیستم خودران سطح ۳ داره ولی چون توی فیلم به طور خیلی خیلی ناقص بهش اشاره کرد ، شما نفهمیدی و میای میگی که اینا رو بقیه هم دارن . در صورتی بقیه اینا رو هم ندارن
امیکو 1400/8/26
خیر این ماشین سطح ۲داره و خودران هست
Aryan 1400/8/22
پاسخ
چرانسخه۲لیتری نیاوردن؟
Civic 1400/8/22
پاسخ
من قطر هستم. اینجا انواع و اقسام شاسی ژاپنی و آلمانی و آمریکایی هست. هیوندا فقط یک سانتافه دیدم. ولی نکته جالب اینکه چری واقعا زیاده. مخصوصا تیگو 8. خیلی جالبه که وسط این بازار آزاد و بین این برندهای خوف فروخته. تک و توک تیگو 6 و 7 هم هست.
حسین 1400/8/24
به تعدادی که شما میبینی که نیست اینا هر سال یه امار از فروششون میدن که همین خودروبانک همون نشون داده هیوندای و کیا رتبشون زیر ۵ تاست ولی چری فروشس خیلی پایین تره اما رشد خوبی داشته ولی خب فعلا قابل قیاس نیستن چون کره ای ها تو بازار جهانی جزو ۵ تا هستن و رشد فروششون از همه بالاتره
محسن گائینی 1400/8/22
پاسخ
آقامحسن اون چمدون همیشگی نذاشتی توی صندوق عقب ما اندازه دستمون نیومد
رضوی 1400/8/23
پاسخ
حیف ! کاش مدل دو دیفش هم می امد
ایا میاد یا نه ؟
تیگو۸پرو 1400/10/16
دوست عزیز سال بعد ۱۴۰۱ اون نسخه معرفی میکنند
سروش 1400/8/23
پاسخ
رضا ، فقط ساقی ات رو عوض کن .
امیر 1400/8/24
خب ساقیت رو بهش معرفی کن
امیر 1400/8/24
پاسخ
سروش عزیز این سیستم خودران سطح ۳ همون اشتراک رادار بین خطوط و کروز هوشمند هست که سانتافه و سورنتو های ۲۰۱۶ و ۲۰۱۷ فول هم دارن
سروش 1400/8/24
امیر جان ، اصلا و به هیچ عنوان اینطور نیس . لطفا تحقیق نکرده و ندونسته ، حرف نزنید .
سروش 1400/8/24
سیستم خودرانی که تیگو هشت داره ، در تمام دنیا اسمش adas هست که هیچ ماشینی در ایران به غیر از تیگو هشت ، نداره .
محمدرضا 1400/8/25
پاسخ
اقا بزار یه چیزی بگم بهتون ما رفتیم برا ثبت نام تیگو 5 نمایندگی مدیران گفت که ما تیم رسانه ایی داریم و میرن هر جاکه اسمی از تیگو و چری باشه کامنت میزارن الان کامنت این مقاله رو خوندم مشخص ریختن و تعریف بابا چه خبره کسی که کره ابی ژاپنی نشسته می فهمه چینی چه آشغاله من خودم ژاپنی داشتم از دست بد روزگار تیگو 5 سوارم الان
سروش 1400/8/25
تموم شد ؟ خیلی تاثیر گذار بود .🤣🤣🤣🤣🤣
سروش 1400/8/25
پاسخ
تیگو هشت ، تنها ماشینی در ایرانه که سیستم adas داره . پس دیگه کسی حرف الکی نزنه .
مهدی 1400/8/26
پس بنز و بی ام و پشمن ببین کره ای ها و ژاپنی ها همه دارن ولی به خاطر ممنوعیت نیامدن حتی کپچر ۲۰۱۸ هم داره اینو چیز. خاصی نیست ولی جالبه سانتافه ۵ سال پیش هنوز یه سری اپشن داره که این نداره همون سانتافه هم اگه رادار بین خطوط و کروز هوشمندشو با هم فعال کنی همین میشه
مسعود 1400/8/27
پاسخ
خدا کنه نسخه ۲۰۰۰ سی سی هم به بازار ایران بیاد . خودم ۱۰۰٪ یکیشو میخرم
محمد حسین ارزانش 1400/8/28
پاسخ
فروش کی شروع می‌شود و چگونه باید اقدام به خرید کرد .و قیمت چند است
سروش 1400/8/29
پاسخ
مهدی جان ، آخه اسکل ، آخه پلشت ، چی میگی واس خودت 🤣🤣🤣🤣🤣 خدا شفات بده 😆😆😆
Zero 1400/8/30
پاسخ
آقا مهدی سروش گفت بین ماشین های که تو ایران هست بعد شما میگی کپچر 2018 هم داره ولی به ایران نیومده؟؟؟!!! در ضمن سانتافه ای که شما دارید میگید کارکرده اش فعلا قیمتش حدود دو برابر صفر کیلومتر این ماشین هستش و مقایسه این دو اصلا درست نیست
سروش 1400/8/30
تازه ، تیگو هشت از همه لحاظ خیلی خیلی خیلی از سانتافه بالاتره . فقط دو دف نیس که اونم بدرد نمیخوره .
P.r 1400/9/1
پاسخ
سلام لطفاً هن تنگ x5 رو بررسی کنید
ممنون
علی 1400/9/1
پاسخ
سروش خان وقتی میگی دو دف بودن به درد نمیخوره و درکی که از دو دف داری فقط برای آفروده و مزایای دیگش رو نمیدونی یعنی معلومه خودت یا یه ماشین چینی داری یا از جزو تیم تبلیغاتیشون هستی که هی میایی از تیگو ۸ طرفداری میکنی برو یکم تحقیق کن از تعمیرگاه ها ببین ماشین چینی چیه؟اریزو ۶ با ۱۳ تا کار گیربکسش باز شده یکی دیگه پیچ یکی از نمایندگی های مدیران خودرو گذاشته بود رو ۶ هزار تا سیلندرش شکسته بود تیگو ۷ دبل کلاچش سوخته بود اینقدر طرفداری بیخودی نکن شاید یع بنده خدایی به حرفات اعتماد کنه
سروش 1400/9/2
بچه بیا پایین سرمون درد گرفت . 😂😂😂😂
رضا 1400/9/5
واقعا دو دیفرانسیل کاربردش چیه جز استهلاک بالا و مصرف بنزین بیشتر. کی ماشینشو میبره آفرود با این قیمتای نجومی؟ چند درصد از مردم رو میشناسی تومن داده سانتافه یا سورنتو بعد برداشته برده بیابون؟ دیگه تو ایران هم که خدا رو شکر برف نمیاد اگرم بیاد ماشینای تک دف به لطف سیستم هایی چون ای اس پی دیگه لیز نمیخورن. لطفا بدون علم و از رو معده صحبت نکنید.
تیگو 1400/9/10
این ماشین انبوه از آپشن داره این نسخه دو دیفرانسیل که بازار های خارجی هست از سانتافه2022 آپشن هاشکمی بیشتره
امیر 1400/10/13
ببخشید این حرفارو از کجات میاری، من خودم چری دارم 2 سال فقط روغن عوض کردم، دوستمم تیگو 7 داره اونم بی اندازه راضی از ماشینش، مگه پراید و پژو ایران خودرو این حرفارو میزنی، چرا وقتی ندارین حرف الکی می‌زنید من خیلی راضی ام و به احتمال زیاد ماشین بعدیم تیگو 8،شما لطفا کامنت دروغ و الکی ننویس
رسول 1400/10/25
من یه X33 سال 96 گرفتم تیرماه امسال(1400) فروخنم، 50 هزارتا کار کرده بود، فقط روغن عوض کردم، یکبار هم سفت کن تسمه تایم خراب شد که توی گارانتی برام عوض کردن، همین. واقعن راضی بودم از ماشین. توی جاده هم خیلی خوب بود. چین اون چین 10 سال قبل نیست که توی ذهن ماها مونده هنوز، 10 سال دیگه چین بازار خودروی جهان رو قبضه میکنه. قطعن خودروی ژاپنی و کره ای اصالت بیشتری دارن و کیفیت متریال هم بالاست ولی چینی ها هم به مرور فلسفه طراحی و ساخت خودرو رو یادگرفتن و دارای زبان خاص خودشون هستن توی این صنعت. برتری چین نسبت به کشورهای دیگه تولید محصول در تیراژ بالا و هزینه تمام شده پائینتره.
نیما 1400/9/1
پاسخ
فکر کنم این سروش مدیر فروش تیگو ۸ باشه بچه جون تیگو۸ رو با ماشینی که تو بازار جهانی یکی از پرفروش هاست مقایسه نکن این چینی ها همه یک بار مصرفن معلومه تاحالا ژاپنی و کره ای سوار نشدی
سروش 1400/9/2
آره . تا حالا سوار آشغال کره ای ( سلطان یاتاقان ) نشدم . سوار ماشین پیرمردی ( ژاپنی بی تکنولوژی ) هم نشدم . و بخاطر همین خدا رو شکر میکنم . برو خدا خیرت رو جای دیگه بده ، بچه کوچولو .
سروش 1400/9/1
پاسخ
اقا من خودمم میدونم چینی ها اشغالن ولی خب خنگم دیگه میام بیخودی طرفداری میکنم
سروش 1400/9/2
😂😂😂😂😂😂😂😂😂 چه دلقک خوبی هستی .
سروش 1400/9/3
پاسخ
من خودم چینی دارم نه اینکه پولم نمیرسه کره ای و ژاپنی و المانی بخرم ها چون چینی دوست دارم فقط هم تا حالا ۲ بار تعمیر موتور کردم یه بارم گیربکس عوض کردم به شدت هم راضی ام از اشغال های ژاپنی و کره ای خیلی بهتره نهایت آرزوی من همین ماشین های چینیه
سروش 1400/9/5
🤣🤣🤣🤣🤣🤣
نیما 1400/9/4
پاسخ
سروش جان این بحث یاتاقان رو دیگه نگو چون خودش یه عیبه واسه چین عزیزم اون بحث یاتاقان که برمیگرده به موتورهای ۲۴۰۰ mpi سال ۲۰۱۱ تا ۲۰۱۵ به خاطر این بوده که این موتور ارزون ترین موتور کیا هیوندا هست و برای بازار های اصلی نیست برا همین که ارزون تر دربیاد تراشکاریش تو چین انجام شده که به خاطر تراشکاری ضعیف خرده فلز تو موتور جامونده برا همینم از ۲۰۱۵ دیگه همون موتورم تو کره مونتاژ شد پس این ایراد خود چین هست کلا ماشیناش نه کیفیت خوبی دارن نه مونتاژ خوبی
سروش 1400/9/5
شما که درمورد مسایل ماشینی هیچی نمیدونی ، فقط سکوت کن . این چیزی که تو میگی ، فقط چرت و پرته . همون موتور های جی دی آی هم که مونتاژ چین نیستن ، بازم سلطان یاتاقان هستن .
سهیل 1400/9/4
پاسخ
اقا چتونه همتون گیر دادید به این سروش بابا این بنده خدا. که نگفت تیگو از کره که بالاتره این میگه تو رنج خودش که میشه سانتافه ۲۰۱۴ ۲۰۱۵ با کلی کارکرد و از همه مهتر معلوم نیست تمیزش گیر بیاد یا نه بهتره چون هم صفره هم گارانتی داره ولی به نظرم خودم اگه کسی ۷ نفره بودن و جاداربودن براش مهم نیست با این پوا النترا ۲۰۱۸ صفر بگیره یا اسپورتیج ۲۰۱۶ کم کار بالاخره ماشین برند ترین
سروش 1400/9/5
آقا جان ، هر کس که از ماشین فقط عمر زیاد میخواد و لذت واسش مهم نیس ، باید بره ژاپنی پیرمردی بخره . کسی هم که همه چی رو با هم میخواد ، باید تیگو هشت رو بخره ( البته خب عمر خالص اش در حد ده ساله که خیلی کمتر از ژاپنیه ) . هر کس هم که خر و کودنه ، میره کره ای میخره . ماشینای کره ای لامصب هیچی ندارن 🤣🤣🤣🤣🤣 . به هیچی اش نمیتونی دلت رو خوش کنی ، نه عمر ، نه لذت ، نه طراحی ، نه آپشن ، هیچ هیچ هیچ . پس در هر صورتی ، ماشین کره ای خریدن ، خریت محضه .
تمام
رضا 1400/9/5
پاسخ
بعضی از دوستان میگن چینی بد چینی فلان. منم مثل اونا بودم تا دو سال پیش ولی با کلی ترس و لرز رفتم آریزو6 خریدم عاقبت. یک سالو نیمه دارمش و 25 هزارتا باهاش رفتم. انصافا انصافا و انصافا بجر سرویس های دوره ای هیچ زحمتی برام نداشته. واقعا زیباست و واقعا همه آپشنهاش مثل روز اول کار میکنه با اینکه من تقریبا بیشتر این 25 هزارتا رو تو ترافیک تهران دووندمش واقعا الانم بدون نقص داره کارشو میکنه. خواهش میکنم بدون جانبداری قضاوت نکنید. واقعا باید احترام گذاشت به چری خوب پیشرفت کرده.
محمدرضا 1400/9/6
پیچ irangearbox و یکی از نمایندگی ها رو ببین ۲ تا اریزو ۶ اوردن زیر ۲۰ تا کار گیربکس باز کرده بود یکی هم رو ۶ هزار تا سیلندر شکسته بود
سروش 1400/9/7
یه لطفی کن بیا پایین🤣🤣🤣🤣
سهیل 1400/9/6
پاسخ
اقا سروش اولا به هیچ کس بابت انتخابش توهین نکن همه ی ما یه انتخابی داریم یکی کره ای یکی ژاپنی یکی هم چینی ولی در کل دلیل اینکه کره ای ها از چینی ها محبوب ترن اینه که طراحی بهتر اپشن های بیشتر از ژاپنی ها دارن کیفیتشون هم از چینی ها بالاتره اگر هم روزی واردات ازاد شه دوباره حرف اولو میزنن چون دیگه تو اپشن چینی در حد ۲۰۱۷ کره ای ها هستن نه ۲۰۲۰ و کیفیتشون هم که امار جی دی پاور رو ببینی متوجه میشی از ژاپنی ها بالاتر زده و فروششون تو اروپا با وجود اینکه همه رشد منفی داشتن کره رشد مثبت داشته اما اگه واردات باز نشه تا چند سال دیگه چینی ها بهترین گزینه میتونن باشن
سروش 1400/9/7
سهیل جون ، من هیچ توهینی نکردم . فقط جوابی که مستحق ش بودن رو بهشون دادم .
نیما 1400/9/6
پاسخ
ببین سروش یکم تحقیق کن بعد حرف بزن معلومه کلن ۱۵ سالتم نیست هر کی اومده با منطق و دلیل صحبت کرده اومدی زیرش چرت و. پرت گفتی
سروش 1400/9/7
وقتی که کسی حرفاش بچه گانه اس ، جوابی هم که میشنوه باید بچه گانه باشه . پس حرف مفت نزن .
رضا 1400/9/7
پاسخ
خداییش چجوری میگی کره ای ها اپشن ندارن همین سانتافه ۲۰۱۷ هر چی تیگو ۸ ۲۰۲۲ داره رو که داره هیچ تازه کلی اپشن هم اضافه داره چه برسه سانتافه ۲۰۲۱ خدا عقل بهت نداده برا شعر گفتن داده هر از گاهی ازش استفاده کنی 🤣🤣🤣🤣
سروش 1400/9/7
میخواستم بهت بگم خدا شفات بده ولی لامصب خدا با اون بزرگی اش هم نمیتونه واست کاری بکنه 🤣🤣🤣🤣🤣
رضا 1400/9/7
پاسخ
ببینید این ماشین ۵ ستاره ایمنی خود چین رو داره که همه جا مثل همین خودروبانک میگن معادل ۳ ستاره یورون کپ هست خب سانتافه ۲۰۱۵ ۵ ستاره یورونکپ داره ادم مگه دیوانه تیگو ۸ ماشین چینی بخره تازه اخرش هم همه میگن چینی سواره ۴ روز دیگه هم یه یکی دیگش میاد از مد میفته
سروش 1400/9/8
بچه بیا پایین سرمون درد گرفت 😂😂😂😂 . باو لامصب آی کیو تو حتی از الاغ هم کمتره 🤣🤣🤣
مهدی 1400/9/7
پاسخ
خرید ماشین چینی با این قیمتا اشتباهه چون مدل جدید که میاد اینی که شما خریدی هم قیمتش افت داره هم دیگه مشتری نداره مثالش اول که swm اومد همه جا صحبت اون بود بعد دیگینیتی اومد اون فراموش شد بعد فیدلیتی اومد قبلی فراموش شد حالا هم که این اومده و اونا دیگه تو اوج نیستن اما ماشین برند همیشه فروشش خوبه این یارو سروش هم ول کنید تنها اوسکلیه که میاد طرفداری میکنه
سروش 1400/9/7
اوضاع شما خیلی وخیمه . لطفا برای نجات جان بی ارزش خودتان ، سریعا به دامپزشکی مراجعه فرمایید .
علی 1400/9/9
پاسخ
سلام انگار این تیگو 8 شیفتر پشت فرمان هم داره هیچ اشاره ای نکردید به اون آیا دلیل خاصی داشت
سروش 1400/9/9
باو این خودروبانک حتی یک هزارم آپشن های تیگو هشت رو هم نگفته .
رضا 1400/9/11
پاسخ
دوستان من سورنتو ۲۰۱۶ سوناتا و سانتافه ۲۰۱۵ رو خوب سوار شدم و کاملا باهاش آشنا هستم. خدایی ماشینهای خوبی هستن ولی یادتون نره اویل دهه ۷۰ وقتی کره ای ها اومدن تو بازار باباهای ما میگفتن چقدر بدبخت شدیم بجای ماشینای آمریکایی باید کره ای سوار بشیم. من ماشینای مختلفی داشتم و سوار شدم و آریزو ۶ هم دارم. خدایی این ماشین واقعا ماشین خوبیه و واقعا کیفیت دانندگی داره ولی باید بگم کیفیتش به پای یک اپتیما جی تی لاین نمیرسه و طبیعیه چون اختلاف قیمتشم دو برابره.
در رابطه با اینکه دوستان میگن آپشنهای کره ای ۲۰۲۱ خیلی بالاست خدایی یه نگاه به بررسی اپتیما و سوناتا ۲۰۲۱ بندازین. چراغ های پشت که طرح سراسریه که قدیمی شده و دیگه گندش در اومده و چراغ جلوی سوناتا رو ببینید چقدر بزرگ و زمخته. تعویض دنده سوناتا دکمه ای! یا خدا دکمه😰 و خیلی زشت و لیور دنده اپتیما شبیه گوشکوب. واقعا افراطی طرفداری نکنید. خدایی تیگو ۸ زیباست و با کیفیته. احتمالا مثل تیگو ۷ فروش خوبی رو تجربه میکنه.
سروش 1400/9/12
همون آریزو ۶ هم بهتر از اپتیما جی تی لاینه
علی 1400/9/22
رضا جان داری ماشینای ۲۰۲۱ کره رو که موسسات مختلف خودرویی مثل جی دی پاور درسطح بالا قرارشون دادن و مسخره میکنی اونوقت میگی چینی ها طراحیشون خوبه خود این چینی ها از کره ای ها اسکی میرن همون دنده که دکمه ای شده رو چند وقت دیگه شاهد کپی شدنش داخل محصولات چینی باید باشی بعد من خودم اریزو۶ داشتم جدا از اینکه چه بیچارگی از دستش کشیدم دهنم با التماس کلی زیر قیمت فروختمش تو جاده سرعت ۱۰۰ تا بدون هیچ دست اندازی آیینه وسط افتاد رو داشبورد انگار با تف چسبونده بودنش یه نکته هم در مورد سروش عزیز بچه جان اینقدر ..شعر نگو همه میدون تنها کسی هستی که میایی طرفداری میکنی
سروش 1400/9/22
علی ؛ انشالله خدا شفات بده . ولی فکر نمیکنم که همچین اتفاقی بیوفته . چون وضعت خیلی خرابه 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣 خدا یه صبری بده به اطرافیانت .
حسین 1400/9/12
پاسخ
سلام چرا دیگه خودرویی را بررسی نکردید ؟ لطفاً خودرو های جدید بازار مخصوص مثل کوییک است و رانا پلاس پانوراما رو هم بررسی کنید.
رضا 1400/9/22
ببین اول اینکه بحث کپی رو باید بگذاریم کنار چون اگه اینطور باشه میتونم بگم کل دنیا از محصولات آمریکایی و آلمانی الهام میگیرن. دنده دکمه ای واقا کپی کردن داره؟ شما دقت کن چینی ها به شدت به سمت تاچ و لمسی رفتن و بر عکس کیاو هیوندا به شدت مقاومت میکنن رو این قضیه و تقریبا تمام آپشنها به صورت دکمه ای فعال میشه. در رابطه با آریزو 6 من یک سال و نیمه دارم و واقعا هیچوقت اذیتم نکرده و لذت بردم ازش. باید قبول کرد که چینی ها دارن قوی کار میکنن ولی کیا و هیوندا هنوز هم یک سرو گردن جلو ترن ولی من مطمعنم به زودی از کره ای ها جلو میزنن.
سروش 1400/9/23
رضا جون ، چین چهار ساله که از کره جلو زده .
طاها 1400/9/12
پاسخ
قیافش که خیلی خوبه و مدرن مخصوصا داخلش
موتور خیلی قوی و تیزی داره
اگر بتونه تو بازار ایران اسم در کنه و شرایط فروش خوبی داشته باشه صد در صد بازار دست دوم خوبی پیدا می کنه و قطعا اون موقع تیگو ۸ پرو خیلی بهتر از سانتافه میشه .
سروش 1400/9/12
تیگو ۸ چه توی ایران بفروشه چه نفروشه ، یه تایرش به کل ماشینای کره ای توی ایران ، میارزه .
So9 1400/9/22
سروش جان بیا پایین سرمون خیلی درد گرفت سعی کن با اسم افراد دیگه نیای نظر بدی کمتر حرف مفت بزن
سروش 1400/9/22
so9 , چی میگی اسکل جان ؟؟؟؟؟!!!🤣🤣🤣🤣
کیان 1400/9/22
پاسخ
خدایش فاز اینایی که این ماشینو با سانتافه مقایسه میکنن بعد میگن سانتافه بهتره نمیفهمم سانتافه ۲۰۱۸ صفر الان بالای ۳ میلیارده این ماشین نهایتا ۱۵۰۰ باشه خوب سانتافه تازه ۲۰۱۸ که مال ۴ سال پیشه پول ۲ تا تیگو ۸ جدید هست اصلا نباید اینا رو با هم مقایسه کرد مثل اینه که خود سانتافه رو با پورشه ماکان مقایسه کنید اون قیمتش ۲ برابره
Zero 1400/10/2
پاسخ
قیمت سانتافه 2018 تو سایت های فروش خارجی ما بین 15000 تا 20000 دلار هستش یعنی یه چیز بین 450 تا 600 میلیون هستش قیمت تیگو 8 پرو تو چین 160000 یوان یعنی 25000 دلار هستش . تو بازارهای جهانی قیمت سانتافه 2018 از تیگو 8 پرو صفر پایین تره کلا ماشین کارکرده تو دنیا افت قیمت بالایی داره. ما ایرانی ها از اینکه ماشین رو 5 برابر ارزشش بهمون انداختن خیلی احساس رضایت داریم و از اینکه سرمون کلاه به این گشادی گذاشتن افتخار می کنیم و با اعتماد به نفس می گیم سانتافه 2018 رو چون 3 میلیارد خریدم خیلی خفنه نه داداش تو ایران بعلت انحصار این شرایط بوجود اومده وگرنه ارزشش همون 20000 هزار دلاره الان هم که واردات کلیه محصولات کره ایی ممنوع شد بر فرض بازگشایی واردات خودرو خبری از واردات کیا و هیوندای نخواهد بود. دست ما از خرید خودرو با کیفیت کره ایی با قیمت مناسب کوتاه شد.
hossein 1400/10/22
پاسخ
مهمترین آپشن‌های ایمنی adas که برای تیگو 8 پرو در نظر گرفته شده عبارتند از:
BSD: رادار نقطه کور یا Blind Spot Detection
سیستم نظارت بر نقاط کور راننده شامل سیستم هشدار باز کردن درب خودرو و هشدار نزدیک شدن خودرو از عقب و یا برخورد آن به این صورت که هنگام رانندگی یا پارک کردن برای باز کردن درب خودرو، در صورت ورود هر گونه شی یا انسان به منطقه کور به راننده آلارم می‌دهد.
LCA: سیستم هشدار و پیش بینی برخورد در اثر تغییر لاین یا Lane Centering Assist
این سیستم همواره بر ترافیک جانبی و عقب خودرو نظارت می کند تا با پیش بینی زود هنگام خطر برخورد به هنگام تغییر لاین، به راننده هشدار دهد.
RCTA: رادار تصادف از عقب یا Rear Cross Traffic Alert
هنگام دنده عقب به صورت عمودی یا مورب، در صورت نزدیک شدن وسیله نقلیه، با به صدا درآوردن آلارم به راننده هشدار می‌دهد.
LDW: سیستم هشدار خروج از لاین (رادار بین خطوط) یا Lane departure warning
در صورت انحراف خودرو از خط جاده، به راننده هشدار داده می‌شود.
LKA: سیستم کمکی ماندن در لاین یا Lane Keeping Assistant
با کنترل مداوم فرمان الکترونیکی خودرو از راننده پشتیبانی می‌کند و به نگه داشتن وسیله نقلیه بین خطوط کمک می‌کند. مزیت اصلی برای راننده کاهش کنترل فرمان و در نتیجه راحتی بیشتر رانندگی است. اگرچه LKA قادر است خودرو را در مرکز خط در شرایط خاصی نگه دارد ، اما این عملکرد برای رانندگی خودکار در نظر گرفته نشده.
ACC: کروز کنترل هوشمند تطبیقی یا Adaptive Cruise Control
این سیستم، در واقع همان مدل پیشرفته کروز کنترل است که علاوه بر حفظ سرعت تعیین شده، توانایی حفظ فاصله زمانی تعیین شده با خودروی جلویی را نیز دارد.
TJA: سیستم کمکی حرکت در ترافیک یا Traffic Jam Assistant
این سیستم در محدوده سرعت 0 تا 60 کیلومتر بر ساعت و در خیابان هایی که به طور استاندارد خط کشی شده باشند، توانایی کنترل خودرو در بین خطوط را دارد و اگر جاده خط کشی نداشته باشد نیز از موقعیت خودروی جلویی پیروی می‌کند.
ICA: سیستم کمکی کروز هوشمند Intelligent Cruise Assistance
در محدوده سرعت 60 تا 150 کیلومتر در ساعت، هنگامی که علامت گذاری خطوط وجود داشته باشد، خودرو را در لاین خود نگه می‌دارد. اگر علائم خطوط در دسترس نباشد، از موقعیت خودروی جلویی پیروی می‌کند.
IHC: سیستم کنترل هوشمند نوربالا Intelligent High Beam Control
این سیستم بسته به شرایط ترافیکی و محیطی، نور بالای خودرو را فعال و غیرفعال می‌کند تا در هنگام رانندگی در شب از نور بهینه استفاده کنید.
FCW: رادار تصادف از جلو یا Forward Collision Warning
هنگام ایجاد ترافیک در جلو، یا نزدیک شدن بی محابا به خودرو یا مانعی در جلو، ابتدا یک پیش هشدار نمایش داده می‌شود و در صورت ادامه خطر، یک آلارم دنباله دار به صدا در می‌آید.
AEB: ترمز اضطراری خودکار یا Autonomous emergency braking
همچنین در صورت عدم واکنش راننده به هشدارها و بحرانی شدن وضعیت، خودرو به صورت خودکار ترمز گرفته و سرعت را کاهش می‌دهد.
یونس 1400/11/10
جالبه همه ی این اپشن ها رو غیر از سیستم خودران که تو ایران به درد نمیخوره سانتافه ۶ سال پیش داره به علاوه اتوپارک و خروج از پارک و گرمکن صندلی های عقب و فرمان که تیگو ۸ پرو هیچکدوم رو نداره

روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

یک چهارم از خودروهای بنتلی بنتایگا به دلیل احتمال آتش‌سوزی فراخوانی شدند