طرح آموزش مهارت‌های زندگی توسط کانون فهما الغدیر برگزار می‌شود


طرح آموزش مهارت‌های زندگی توسط کانون فهما الغدیر برگزار می‌شود

مرادی گفت: طرح آموزش مهارت‌های زندگی به منظور افزایش اشتغال پذیری زنان بی سرپرست و جوانان برگزار می‌شود.

امیرحسین مرادی مدیر کانون فرهنگی هنری الغدیر در گفت و گو با خبرنگار شهرستان های استان تهران خبرگزاری شبستان کارگاه آموزش مهارت‌های زندگی به منظور افزایش اشتغال پذیری زنان بی سرپرست و جوانان برگزار می‌شود.
وی اظهارداشت:این طرح از
۲۵ تا ۳۰ آبان به صورت رایگان و در قالب کارگاه‌های برخط برای اقشار نیازمند برگزار می گردد و زنان سرپرست خانوار، جوانان و افرادی که جزو جمعیت غیرفعال هستند را شامل می‌شود.
مدیر کانون فهما الغدیر گفت:افرادی که تاکنون برای اشتغال اعلام آمادگی نکردند به عنوان جمعیت غیرفعال در نظر گرفته می‌شوند که مجموع این افراد بیکار و در جستجوی کار در این طرح از طریق مهارت‌های زندگی در رویکرد اشتغال پذیری مشارکت داشته و در نهایت از جمعیت غیرفعال به جمعیت فعال تبدیل می‌شوند.
مرادی افزود:برگزاری نخستین دوره این طرح که با هدف توانمندسازی اجتماعی، اقتصادی و تاب آوری در چند مرحله برنامه ریزی شد بسیار موفقیت آمیز بود.
وی بیان داشت:اجرای مراحل نخست دوره در خرداد و تیر ۱۴۰۰ طی چند روز و در زمانی که زنان سرپرست توانستند بدون مشکل در آن شرکت کنند صورت گرفت و بازخورد‌های دریافت شده حاکی از موفقیت و اثرگذار بودن آموزش‏ها بوده است.
مدیر کانون فهما الغدیر اذعان کرد:بررسی گزارش همکاران بومی طرح نشان می ‏دهد محتوای ارائه شده برای مخاطبان قابل استفاده بوده است و امیدواریم در مرحله دوم با استقبال زنان و جوانان مدنظر، شاهد بهره مندی هرچه گسترده‌تر جامعه از این طرح باشیم.

گفتنی است کانون فرهنگی هنری الغدیر به آدرس شهرستان قدس سرخه حصار خیابان طالقانی خیابان شهید شرئیان واقع گردیده است.

پایان پیام/704

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


غوغای عشق