100 میلیارد ریال برای بهسازی و آسفالت معابر روستایی دشتی هزینه شد


100 میلیارد ریال برای بهسازی و آسفالت معابر روستایی دشتی هزینه شد

بوشهر-ایرنا- فرماندار دشتی استان بوشهر گفت: در سه سال اخیر 100 میلیارد ریال برای بهسازی و آسفالت معابر روستایی در این شهرستان هزینه شده است.

عبدالله نادری روز یکشنبه در نشست بررسی توسعه مناطق روستایی دشتی افزود: یکی از اقدامات بسیار خوب دولت اجرای طرح بهسازی و آسفالت معابر روستایی بود که در اجرای این طرح در سه سال گذشته ۵۶ کیلومتر از معابر روستاهای شهرستان بهسازی و آسفالت شده است.

وی افزود: اجرای طرح آسفالت معابر موجب تغییر اساسی مبلمان روستایی و بهبود شرایط رفاهی و زندگی در روستاهای دشتی شده است و ضمن جلوگیری از مهاجرت به شهر ها در برخی روستاها نیز مهاجرت معکوس داشته ایم.

فرماندار دشتی بیان کرد: امسال نیز از محل اعتبارات عمرانی استانی و ملی رقم خوبی برای بهسازی و آسفالت معابر روستایی در شهرستان اختصاص یافته است.

رئیس بنیاد مسکن نیز به اجرای طرح مقاوم سازی مسکن روستایی اشاره کرد و گفت: در زمان حاضر ۵۹ درصد واحدهای مسکونی در روستاهای این شهرستان مقاوم سازی و نوسازی شده است.

سید اصغر صالحی افزود: شهرستان دشتی یکی از نقاط حادثه خیز است و درچند سال اخیر چند حادثه طبیعی مانند زلزله و سیل داشته است و می‌طلبد که سایر واحدهای مسکونی نیز مقاوم سازی شود.

صالحی اضافه کرد: در سه اخیر یکهزارو ۱۲۶ مورد تسهیلات ارزان قیمت برای بهسازی و نوسازی واحدهای مسکونی در دشتی اختصاص یافته که با استقبال بسیار خوب مردم و همکاری بانک‌ها تاکنون ۸۰ درصد این اعتبار جذب شذه است و ۲۰ درصد بقیه نیز در مرحله انعقاد قرار داد و پرداخت است.

وی بیان کرد: در همین مدت ۱۰ میلیارد ریال نیز به صورت بلاعوض برای مقاوم سازی واحدهای مسکونی روستایی پرداخت شده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بوشهر

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بک گراند بنفش | 100 عکس پس زمینه بنفش برای گوشی شیک و فانتزی