افزایش فعالیت گشت‌های پلیس پس از وقوع زلزله در هرمزگان


افزایش فعالیت گشت‌های پلیس پس از وقوع زلزله در هرمزگان

فرمانده انتظامی استان هرمزگان با اشاره به وقوع دو زلزله نسبتا شدید به میزان 6.4 ریشتر در سطح استان ، گفت: پس از وقوع زلزله بلافاصله گشت‌های کلانتری‌ها برای تأمین امنیت در مکان‌هایی که افزایش حضور شهروندان را شاهد بودیم حاضر شدند که این مأموریت همچنان ادامه دارد و پلیس در آمادگی کامل برای تامین امنیت شهروندان قرار دارد.

سردار "غلامرضا جعفری"در گفت و گو با ایسنا، افزود: گشت‌های ویژه ای برای پیشگیری از سرقت منازل در سطح محلات فعال می‌باشند.

وی تاکید کرد: توصیه می‌کنیم به هنگام حضور در خودرو، مراقبت‌های لازم را داشته باشند و مجدداً تاکید می‌گردد شهروندان ضمن توجه به توصیه‌های پلیسی، به شایعات توجه نکنند و اخبار را از منابع رسمی و معتبر دنبال کنند.

جعفری با بیان این‌که با افرادی که شایعه کنند برخورد می‌شود ، گفت: آن دسته از افرادی که در فضاهای مختلف با شایعه پراکنی اقدام به تشویش اذهان عمومی می‌کنند اقدام‌شان جرم می‌باشد و قطعاً تحت تعقیب قانونی قرار خواهند گرفت.

وی خاطرنشان کرد: به شهروندان عزیز توصیه می‌کنم در صورت تصمیم برای حضور در بوستان‌ها و ... از توقف دوبله و چند ردیفه در حاشیه معابر و مسیرهای عبور و مرور خودداری کنند و از به همراه داشتن اشیا قیمتی و طلاجات پرهیز نمایند.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه هرمزگان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بازیگران زن و مرد شمالی ایرانی / باورتان نمی شود ! + عکس ها و اسامی