سرمربیان شهرداری و آذرباتری از برنامه‌ریزی لیگ ابراز نارضایتی کردند


سرمربیان شهرداری و آذرباتری از برنامه‌ریزی لیگ ابراز نارضایتی کردند

ارومیه- ایرنا- سرمربیان تیم‌های شهرداری و آذرباتری ارومیه بعد از بازی شهرآورد از نحوه برنامه‌ریزی لیگ برتر ابراز نارضایتی کردند.

به گزارش ایرنا، شهرآورد ارومیه در هفته هفتم لیگ برتر والیبال با برد سه بر صفر شهرداری مقابل آذرباتری همراه بود که در پایان سرمربیان دو تیم در مورد بازی به گفت و گو پرداختند.

امکان رقم خوردن نتایج دور از انتظار در این شکل برگزاری وجود دارد

سرمربی شهرداری ارومیه گفت: بازی امروز در ست اول پایاپای و در 2 ست بعدی با آنالیز بهتر توانستیم بر حریف پیروز شویم و علی‌رغم آنکه تیم آذرباتری جزو تیم‌های جوان و جنگنده لیگ است توانستند ما را تحت فشار بگذارند.

محمدرضا تندروان درخصوص گذشت هفت هفته از لیگ در کمترین زمان و برنامه ریزی لیگ، افزود: این تصمیمات مربوط به فدراسیون بوده و تصمیمات گرفته شده براساس نظرات جمع بوده و شاید اگر قرار بر تصمیم ما بود، برنامه‌ای غیر از این تنظیم می‌شد.

وی ادامه داد: هرچند برگزاری هفت مسابقه در کمتر از سه هفته برای همه تیم‌ها در شرایط یکسان بوده با این حال در این شرایط نتایج دور از انتظار رقم می‌خورد و تیم‌ها به شکل یکسانی سود و یا متضرر می‌شوند.

سرمربی شهرداری در خصوص خستگی صابر کاظمی گفت: برخی بازیکنان تیم بعد از المپیک، به مسابقات قهرمانی آسیا اعزام شدند که صابر کاظمی نیز از این جمع به جام باشگاه‌های آسیا رفت.

وی افزود: این بازیکنان در این فصل پروازهای طولانی و مسابقات سخت و پرتعداد را تجربه کردند و ما نیز تلاش می‌کنیم این بازیکنان بازی به بازی بهتر شوند و با توجه به زمان کم بین هفته‌ها از هر بازی برای آماده نگه داشتن آنها بهره می‌بریم.

پیشنهاد تغییر برنامه دور برگشت را به فدراسیون ارائه خواهیم داد

سرمربی آذرباتری هم گفت: دو تیم بازی جوانمردانه و نفس گیری برگزار کردند که باید به دو تیم تبریک گفت ضمن اینکه شهرداری برخلاف بازی با سایپا، با استفاده از ترکیب اصلی نشان داد که این بازی برای هر دو تیم اهمیت زیادی داشت و تفاوت دو تیم حضور ستارگانی چون "صابر کاظمی" در تیم حریف بود که در حملات به بهترین شکل به کمک این تیم آمد.

فرهاد نفرزاده درخصوص استفاده نکردن از برخی ستاره های تیمش گفت: بدلیل برنامه ریزی لیگ و زمان اندک، مجبور هستیم به برخی بازیکنان استراحت دهیم که "بربست" از جمله این بازیکن هایی بود که در این مسابقه به بازی گرفته نشد.

وی در خصوص برنامه ریزی لیگ هم گفت: برگزاری متمرکز لیگ همچون لیگ ملت‌ها به مراتب برای همه تیم‌ها بهتر بود که هم تعداد مصدومیت‌ها کاهش یابد هم هزینه تیم‌ها کمتر شود و برای برگزاری دور برگشت نیز به فدراسیون درخواست تغییر برنامه ریزی لیگ را پیشنهاد خواهیم داد.

سرمربی آذرباتری در خصوص نتایج این تیم گفت: باید واقع بین بود زیرا تیم ما تیمی جوان و البته برنامه ریزی لیگ نیز برای ما سخت بوده بطوریکه در هفت هفته نخست با تیم‌های قدرتمندی روبه رو شدیم.

وی قول ماندن تیم در لیگ برتر را داد و گفت: تمام تلاش ما باقی ماندن در لیگ و کسب نتایج بهتر از فصل قبل است.

هم‌اکنون تیم شهرداری در رده دوم و آذرباتری در رده آخر جدول لیگ برتر والیبال کشور قرار دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آذربایجان غربی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟