تیم فوتبال ساحلی صدرشیمی یزد بر ایفا اردکان غلبه کرد


تیم فوتبال ساحلی صدرشیمی یزد بر ایفا اردکان غلبه کرد

یزد- ایرنا- تیم فوتبال ساحلی صدرشیمی یزد در چارچوب رقابت‌های گروه دوم لیگ برتر امیدهای کشور دوشنبه شب با نتیجه 6 بر سه بر ایفا اردکان غلبه کرد.

به گزارش ایرنا، این مسابقه بدون حضور تماشاگران با رعایت نکات بهداشتی با حضور جمعی از مسئولان اجرایی و ورزشی در زمین سلمان محله محمودآباد یزد برگزار شد، که در پایان تیم صدر شیمی موفق به شکست ایفا اردکان شد.

لیگ برتر فوتبال ساحلی امیدهای کشور با حضور ۲۵ تیم در پنج گروه همزمان در مناطق مختلف کشور در حال برگزاری است که ۲ تیم برتر از هرگروه به مرحله دوم صعود می‌کند.

در گروه یک تیم‌های صنعت فرش حداد اصفهان، شهریار ساری، ملوان بندرانزلی، ملوان بندرگز و نماینده زنجان حضور دارند و در گروه سوم تیم‌های پارس جنوبی بوشهر، سیاه کوه اردکان، فولادهرمزگان، موج سواران ساحل نوشهر و وحدت چمران ماهشهر با هم رقابت می‌کنند.

در گروه چهارم پاس جوان گناوه، دریانوردان بوشهر، شهرداری چلیچه، طوفان طاهروئیه سیریک و آبی‌پوشان کاشان و در گروه پنجم تیم‌های شهرداری دشتی پارسیان، شاهین خزر رودسر، سپاهان سمنان، شهدای عنبرآباد و تاج کرمان حضور دارد.

در پایان رقابت‌ها، تیم‌های اول و دوم هر گروه به مرحله نهایی که زمان و مکان آن متعاقبا توسط فدراسیون اعلام می‌شود، صعود می‌کنند.

۱۴ سال قبل باشگاه مقاومت گلسایوش در محله محمودآباد (مردآباد) یزد راه‌اندازی شد و فعالیت‌های رشته فوتبال ساحلی در استان با شکل گیری همین باشگاه آغاز شد .

هم‌اکنون فوتبال ساحلی یزد در جایگاه خوبی در کشور قرار دارد و ۲ تیم این استان شامل گلساپوش و ایفاسرام اردکان در لیگ برتر باشگاه‌های کشور حضور دارد.

استان یزد با یک میلیون و ۲۰۰ هزار نفر جمعیت هم اکنون۴۸ هیات ورزش استانی، ۴۰۰ هیات شهرستانی و ۶۲ هزار ورزشکار سازماندهی شده دارد.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

حال 132 بیمار کرونایی یزد وخیم است