حمایت از سرمایه گذاران بخش خصوصی در منطقه ویژه اقتصادی نمین


حمایت از سرمایه گذاران بخش خصوصی در منطقه ویژه اقتصادی نمین

استاندار اردبیل بر حمایت از سرمایه گذاران بخش خصوصی منطقه ویژه اقتصادی نمین تاکید کرد.

سیدحامد عاملی در بازدید از منطقه ویژه اقتصادی نمین با حضور مسئولان استانی و خبرنگاران اظها کرد: از آغاز عملیات اجرایی منطقه ویژه اقتصادی نمین بالغ بر 12 سال می گذرد که امیدواریم با تلاش ویژه مسئولان شاهد آغاز بهره برداری و سرمایه گذاری در این منطقه باشیم.

وی با اشاره به اینکه زیرساخت های این منطقه گردشگری به زودی تامین خواهد شد، خاطرنشان کرد: در کنار تامین این زیرساخت ها از جمله آبرسانی، برق رسانی، گازرسانی و تامین زیرساخت فیبر نوری در هفته آینده نسبت به قیمت گذاری زمین برای سرمایه‌گذاری با سازمان بازرگانی شاهد که از ابتدای تاسیس این منطقه ویژه اقتصادی مجری طرح بوده، هفته آینده ورد مذاکره خواهیم شد.

رئیس شورای اداری استان اردبیل با اشاره به اینکه هر سرمایه گذار بخش خصوصی که با هدف سرمایه گذاری و ایجاد اشتغال در این منطقه وارد عمل شود، مورد حمایت ما قرار می گیرد، تصریح کرد: واگذاری زمین رایگان برای ایجاد واحدهای متعدد و معافیت از عوارض گمرکی از جمله امتیازات ویژه در این منطقه عظیم اقتصادی است.

عاملی گفت: تمام زمینه های سرمایه گذاری در منطقه ویژه اقتصادی نمین مهیاست و با اعلام آمادگی شرکت های داخلی و خارجی سرمایه گذاری در این منطقه امیدواریم در آینده شاهد رونق و پیشرفت آن به نفع اردبیل باشیم.

وی افزود: اردبیل نیازمند سرمایه گذاری و اشتغال در بخش های مختلف است تا بتوانیم جوابگوی بالغ بر 70 هزار بیکار تحصیلکرده آن باشیم.

استاندار اردبیل همچنین در این بازدید از کارخانه کریستال واقع در منطقه ویژه اقتصادی نمین نیز بازدید و روند اجرایی این واحد تولیدی را مطلوب ارزیابی کرد.

عاملی بیان کرد: علاوه بر تسهیل واردات و صادرات کالا در این منطقه حمایت از صنایع داخلی از مزایای آن است تا بتوانیم با جذب فناوری‌های نوین و سرمایه‌گذاری در تولید و توسعه منطقه‌ای پیشرفت و توسعه اردبیل در همه زمینه ها شاهد باشیم.

وی اردبیل را نیازمند اشتغال مولد اعلام و اظهار کرد: دولت سیزدهم تمام تلاش خود را بر توسعه استان های محروم گذاشته است که امیدواریم در اردبیل نیز با استفاده از این همت دولت شاهد رشد و توسعه در ابعاد مختلف باشیم.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اردبیل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی