نمایشگاه بزرگ کتاب در بخش های بوستان و گلستان شهرستان بهارستان برپا شد


نمایشگاه بزرگ کتاب در بخش های بوستان و گلستان شهرستان بهارستان برپا شد

نمایشگاه کتاب باهدف ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی دربین اقشارمختلف مردم به ویژه نسل جوان در دو بخش گلستان و بوستان شهرستان بهارستان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار شهرستان های استان تهران خبرگزاری شبستان نمایشگاه کتاب باهدف ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی دربین اقشارمختلف مردم به ویژه نسل جوان به همت این اداره و باهمکاری اداره کتابخانه های عمومی و شهرداری گلستان و شهرداری نسیم در مجتمع فرهنگی هنری قلم نسیم شهر و مدرسه عرفان در شهر گلستان برگزار شد .

قاسمی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بهارستان بیان کرد: این اداره نسبت به برگزاری نمایشگاه کتاب اقدام نمود و هدف از برگزاری نمایشگاه این است که باید کتاب وارد سبد خانواده ها شود و نگذاریم جامعه از کتاب فاصله بگیرد.

قاسمی در ادامه گفت: برگزاری نمایشگاه کتاب نقش مهمی در توسعه فرهنگی و ارتقاء فرهنگ کتابخوانی در جامعه ایفا می کند و امیدوارم این‌گونه نمایشگاه‌ها در ترویج کتابخوانی تأثیرگذار باشد.

در این نمایشگاه که توسط انتشارات برات و قلم اندیشه به نمایندگی محمد اخوان برگزار می شود دوهزار عنوان کتاب با موضوعات قرآنی، آموزشی، کودک ونوجوان، رمان، مذهبی، روانشناسی، آموزشی و رایانه و آخرین کتب منتشرشده بهمراه محصولات مذهبی از جمله رحل قرآن، مهر، سجاده و جانماز و قبله نما جهت دید و فروش علاقمندان با 20 الی 50 درصد تخفیف عرضه شده است.

نمایشگاه فوق به مدت یک هفته دایر می باشد و دوستداران کتاب می توانند ازساعت ۹ صبح الی 19 جهت بازدید و خرید به نشانی نسیم شهر مجتمع فرهنگی هنری قلم روبروی شهرداری و در بخش گلستان از ساعت 9 الی 17به نشانی سلطان آباد خیابان شهید رجایی مدرسه عرفان مراجعه نمایند .

پایان پیام/704

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی