تدارک 650 ویژه برنامه به مناسبت هفته بسیج در دزفول


تدارک 650 ویژه برنامه به مناسبت هفته بسیج در دزفول

دزفول- ایرنا - فرمانده بسیج دزفول با گرامیداشت سالروز تشکیل بسیج به فرمان حضرت امام(ره) گفت: 650 ویژه برنامه به مناسبت هفته بسیج در دزفول تدارک دیده شده است.

به گزارش ایرنا سرهنگ محمدرضا لیلی زاده روز چهارشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه در محل فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج دزفول با اشاره به تشکیل بسیج برای تامین امنیت و آسایش مردم افزود: بسیج همواره با روحیه اخلاص، ایمان و از خودگذشتگی به نیازهای مردم رسیدگی و آنها را برطرف کرده است.

وی شعار امسال را "بسیج پاره تن مردم است" اعلام کرد و افزود: بسیج برگرفته از مردم، برای مردم و برای برطرف کردن دغدغه‌های آنها ایجاد شده است.

سرهنگ لیلی زاده با بیان اینکه برنامه‌های هفته بسیج از ۲۹ آبان ماه آغاز می‌شوند، اظهارداشت: ۳۱۳ بسته‌ معیشتی روز شنبه برای گره گشایی از مشکلات محرومان و نیازمندان بین نیازمندان توزیع می‌شود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج دزفول فضاسازی شهرستان، استفاده از ظرفیت رسانه‌ها و فضای مجازی، دیدار با خانواده شهدا و بهره‌برداری از ۲ خانه محروم در شیرین آب و حمزه را از برنامه های هفته بسیج در این شهرستان برشمرد و گفت: تعمیر یک باب منزل مسکونی، برگزاری مسابقات ورزشی والیبال، بارفیکس، فوتبال، تیراندازی، تنیس روی میز و طناب کشی از دیگر برنامه‌های هفته بسیج در دزفول می‌باشند.

وی از برگزاری اجتماع بزرگ بسیجیان در سوم آذرماه در حسینیه ثارالله با حضور ۲ هزار نفر از بسیجیان خبر داد و گفت: تجلیل از بسیجیان نمونه، برگزاری نشست‌های بصیرتی در سطح حوزه‌ها و پایگاه‌های مقاومت، برگزاری میز خدمت به صورت گسترده با حضور مسئولان دزفول در مناطق مختلف شهرستان، برگزاری اردوهای جهادی در مناطق محروم و کم برخوردار و عطرافشانی و غبارروبی مزار شهدا از دیگر برنامه‌های این هفته است.

سرهنگ لیلی زاده اظهارداشت: گردهمایی سران طوایف و عشایر با حضور بزرگان و ریش سفیدان برای ایجاد همدلی و وحدت بین اقوام مختلف، برگزاری ایستگاه صلواتی به صورت گسترده با پخش گل و شیرینی و رژه موتوری و خودرویی به صورت گسترده در تمام شهرستان برگزار می‌شود.

وی افزود: پیاده روی خانوادگی در محدوده پارک رسالت، برگزاری جشنواره‌های هنری شعرخوانی، متن ادبی و خطاطی، نمایشگاه خط و خوشنویسی، افتتاح پایگاه بسیج در کارخانه دوده فام، برگزاری مسابقات فوتبال و فوتسال نوجوانان، دلنوشته‌ای برای شهدا، نقاشی ویژه کودکان و نوجوانان در پارک خانواده، حضور سازمان یافته بسیجیان در مصلا و تجلیل از بسیجیان پیشکسوت از دیگر برنامه‌های هفته بسیج در دزفول خواهند بود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج دزفول اهدای کیف و نوشت افزار به دانش‌آموزان نیازمند، کاشت ۲۰۰ اصله نهال به نیت شهدا در حاشیه شهرها، رنگ‌آمیزی و ترمیم مزار شهدا و ویزیت رایگان درمانگاه امام صادق(ع) با حضور پزشک عمومی و متخصص را از دیگر ویژه برنامه‌های هفته بسیج برشمرد.

وی افزود: اعزام گروه جهادی پزشکی به یکی از مناطق محروم، همایش پیاده روی برای پیشکسوتان نیروهای مسلح، اهدای سه هزار بسته بهداشتی شامل ماست و الکل در منطقه محروم از جمله بخش چغامیش توسط کانون بسیج مهندسان، اجرای جشنواره ذهن خلاق با رویکرد سلامت گسترش فرهنگ خلاقیت و نوآوری از دیگر برنامه‌های هفته بسیج در دزفول است.

سرهنگ لیلی زاده با بیان اینکه فیلم "منصور" زندگی نامه شهید منصور ستاری که فیلم برتر جشنواره عمار است به مناسبت هفته بسیج در دزفول اکران خواهد شد، گفت: بسیجیان در واکسیناسیون کرونا حضور فعالی داشته اند ضمن اینکه سه سوله بسیج برای واکسیناسیون آماده شده است.

وی با بیان اینکه تاکنون ۴۸ هزار و ۴۴۶ دُز واکسن کرونا در سالن ۹ دی تزریق شده است، افزود: واکسیناسیون خانه به خانه نیز توسط بسیجیان در حال انجام است که تا آخر آبان ادامه خواهد داشت.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خوزستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


معما / زیر 10 ثانیه نسبت فامیلی ما رو حدس بزنید !!