شهردار کرمانشاه قطعا هفته آینده انتخاب می‌شود/ گزینه‌ای اضافه نخواهد شد


شهردار کرمانشاه قطعا هفته آینده انتخاب می‌شود/ گزینه‌ای اضافه نخواهد شد

سخنگوی شورای شهر کرمانشاه از انتخاب شهردار کرمانشاه در هفته آینده خبر داد.

احسان حیدریان در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به انتخاب شش گزینه نهایی تصدی شهرداری کرمانشاه گفت: این افراد بعد از بررسی رزومه کاندیداها، با رای اعضای شورا انتخاب شده اند و برخی از آنها تمامی یا اکثریت رای اعضا را به خود اختصاص داده اند.

وی افزود: در جلسه این هفته متاسفانه بنابه دلایلی برخی اعضا نتوانستند در جلسه انتخاب شهردار حاضر شوند، اما قطعا در هفته آینده این کار صورت گرفته و شهردار کرمانشاه انتخاب خواهد شد.

حیدریان در خصوص احتمال اضافه شدن گزینه جدید به لیست نهایی کاندیداها گفت: این کار صورت نخواهد گرفت، چرا که اعضای شورا و نیز افرادی که بصورت خودجوش کاندیدا شده بودند مهلت لازم را برای اعلام حضور داشتند و در حال حاضر جلسات و کارهای کارشناسی و بررسی ها انجام شده و به این لیست گزینه ای اضافه نخواهد شد.

سخنگوی شورای شهر کرمانشاه با بیان اینکه تلاش بر انتخاب یک شهردار با رای هر یازده عضو شورا است، گفت: البته تصمیم در این زمینه با اعضای شوراست، اما امیدواریم شهرداری با رای حداکثری داشته باشیم.

محمد حیدری، صابر رحیمی، منوچهر فخری، سید حجت الله موسوی اجاق، هدایت حاتمی و نادر نوروزی کاندیداهای نهایی شهرداری کرمانشاه هستند.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کرمانشاه

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انشا در مورد روستا | 4 انشا زیبا درباره روستا برای پایه های مختلف تحصیلی