نماینده مردم یزد تقویت فوتبال پایه در استان را خواستار شد


نماینده مردم یزد تقویت فوتبال پایه در استان را خواستار شد

یزد- ایرنا- نماینده مردم یزد، اشکذر و بخش ندوشن در مجلس شورای اسلامی بر تقویت رشته فوتبال به دلیل علاقه‌مندان فراوان این رشته ورزشی تاکید کرد و گفت: سرمایه گذاری روی رده‌های سنی پایه باید بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد تا زیرساخت‌های مورد نیاز برای ایجاد تیم‌های حرفه‌ای در استان شکل بگیرد.

به گزارش ایرنا، محمد صالح جوکار جمعه شب در جمع گروهی از ورزشکاران و ورزش‌دوستان استان یزد در استادیوم شهید نصیری یزد افزود: توسعه پایدار رشته فوتبال در استان در سایه توجه به مسابقات و برگزاری لیگ‌های مختلف قابل دستیابی است.

وی با تبیین اهمیت فوتبال پایه و تاکید بر تدوین طرح و برنامه مناسب برای ارتقای این رشته در شهرستان یزد، ادامه داد: توجه به نونهالان و نوجوانان نقش مهمی در ارتقای این رشته در سنین بزرگسالان در سال های آتی خواهد داشت.

نماینده مردم یزد در مجلس از برگزاری مسابقات ورزشی به خصوص فوتبال با حضور خانواده‌ها قدردانی کرد و یادآور شد: ایجاد نشاط اجتماعی برای ترویج فرهنگ سلامتی و ورزش ضروری است و برگزاری مسابقات مختلف زمینه این نشاط را در بین ورزشکاران و ورزش دوستان فراهم می کند.

جوکار با تاکید بر توسعه زیرساخت‌های مناسب ورزش فوتبال در شهرستان یزد به دلیل جمعیت بالای این شهرستان، همراهی معادن و صنایع در راستای انجام مسئولیت اجتماعی برای توسعه فعالیت های ورزشی را خواستار شد.

وی بر حضور قوی تیم‌های یزد در لیگ های کشوری تاکید کرد و ادامه داد: هم‌اکنون ۲ تیم یزد در لیگ کشور حضور دارد که باید برای موفقیت آنها همکاری لازم صورت گیرد.

هم‌اکنون تیم فوتبال شهید قندی در لیگ دسته ۲ و تیم یزدلوله در لیگ دسته سه کشور حضور دارد.

استان یزد ۳۰ تیم فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی در لیگ‌های کشور دارد و با یک میلیون و ۲۳۴ هزار نفر جمعیت دارای ۴۷ هیات ورزشی است .


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

ساخت پلی‌کلینیک تخصصی بیمارستان شهدای کارگر یزد آغاز شد